CK-STANDART - франшиза, що викликана часом

Вівторок
13.01.2015
Розвиток світової торгівлі зобов’язує компанії працювати за міжнародними стандартами
 

У наш час світова торгівля нерозривно пов'язана зі світовими стандартами. Компанія «СК-ГРУП», яка заснована в 2007 році, займається сертифікацією підприємств. У 2014 році, після того як був напрацьований колосальний досвід, вона запустила франшизу CK-STANDART. У цьому ж році компанія увійшла до ТОП 10 російських федеральних центрів по сертифікації.

«Франчайзинг зручний для розвитку компанії, оскільки дає можливість охопити багато міст і країн. З нами співпрацюють такі відомі компанії, як DHL, IKEA, «Глорія Джинс», Магніт, Лукойл, Х5 рітейл груп і багато інших. Ми надаємо послугу, яка обов'язкова за чинним законодавством, тому попит на неї формує сама держава, що робить пошук клієнтів значно простішим. З нашою рекламою і базами майбутньому партнеру реально видавати до 10 сертифікатів у день», - говорить Секерин Євген, керівник з сертифікації компанії ТОВ «СК-ГРУП».

На даний момент сертифікація ISO добровільна, але без неї не допустять по 95% державних тендерів, не включать або виключать з СРО, відмовлять у співпраці великі підприємства та іноземні виробники. А з 2015 року обов'язковим є отримання сертифікату на всі харчові виробництва. Тому сертифікація ISO потрібна всім організаціям, які планують підвищити свої доходи та мінімізувати витрати на виробництво. Компанія пропонує абсолютно всі стандарти ISO по одній фіксованій вартості.

Переваги роботи з компанією включають в себе:
- економію витрат - міжнародні стандарти дозволяють оптимізувати операції та, тим самим, покращують кінцевий результат;
- розширення споживчої задоволеності - стандарти допомагають поліпшити якість, підвищити задоволеність споживачів і збільшити продажі;
- доступ до нових ринків - стандарти допомагають подолати торгові бар'єри та відкривають доступ на світові ринки;
- збільшення частки ринку - стандарти допомагають збільшити продуктивність і конкурентоспроможність;
- екологічні переваги - стандарти допомагають знизити негативний вплив на навколишнє середовище.

Сумма коштів, що необхідна підприємцю для відкриття одного підприємства - 270,000 рублів (оплата франшизи та витрати на утримання офісу). Для майбутнього франчайзі важливо лише наявність офісу, інтернету і телефону, а компанія гарантує постійну підтримку, навчання персоналу і CRM систему. «Досвід майбутньому партнеру не потрібен тому, що ми всьому його навчимо. Ринок для українського підприємця є дуже перспективним. Оскільки Україна прагне до Євросоюзу, то і компанії, які працюють за міжнародними стандартами будуть користуватися рядом переваг. Відповідно наявність сертифікату ISO в будь-якій організації - це знак того, що компанія працює за міжнародними стандартами, відповідно, і кредит довіри до такої компанії є більшим»- підкреслює Секерин Євген.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності