12.01.2015

Кон’юнктура змін на взуттєвому ринку

Про розвиток вітчизняного виробництва та про секрети ефективної роботи торгового об’єкту розповідає Наталія Зайцева

— Наталіє, що відбувається сьогодні на українському взуттєвому ринку?
— Йде його абсолютна перебудова. Взуттєвий ринок швидко змінюється, пристосовується до нових умов, до тимчасових труднощів. Його стан залежить від того, які подальші дії робитиме наша держава, тому що його гравці, як і будь-якого іншого ринку, на рішення влади не впливають. 

Наталія Зайцева Фото Наталії Зайцевої

Наталія Зайцева, комерційний директор компанії Sico Fusion, яка понад 15 років займається дизайном, розробкою, виробництвом і продажем взуття на українському ринку.

На сьогодні користується попитом взуття українських виробників, тому вітчизняне виробництво розвивається семимильними кроками. Це дає забезпечення робочими місцями наших співвітчизників, і здешевлює вартість закупівлі взуття. Існує дві категорії українського виробництва взуття: недорогий товар низької якості та взуття доброякісне, що створене на імпортній сировині, комплектуючих, але воно, відповідно, дорожче. Також має попит взуття європейських виробників, та викликаний спрос на турецьке виробництво, тому що Туреччина розташована недалеко від України територіально, що зручно і вигідно, а також через гарну якість продукції.

— Від яких факторів залежить розвиток галузі в цілому?
— Розвиток взуттєвої галузі залежить від різних чинників: наприклад, від стійкості національної валюти. Разом зі зростанням долару, зростає паніка народу. Для того, щоб ринок стабілізувався, людям потрібна впевненість у своїй державі, в завтрашньому дні, у стабільній заробітній платі, і тоді вони зможуть вільно купувати товари не першої необхідності. Також підприємцям потрібні прозорість і розуміння стратегії держави на майбутнє. На даному етапі вводиться додаткове мито на розмитнення товару, і ми маємо справу з тим, що ціна на взуття зростає, а попит падає. І підтримати його можливо тільки внаслідок зменшення товарної націнки, додаткових акцій, знижок і проведення усіляких заходів.

— У чому секрет правильного управління взуттєвою мережею, магазином?
— Перш за все, в умінні правильно і швидко адаптуватися під сьогоднішній, дуже мінливий ринок. Звичайно ж, у компанії повинна бути стратегія розвитку для бачення картини у цілому: куди вона прямує і які в неї стратегічні плани та цілі, але з урахуванням того, що відбувається в Україні, при цьому обов'язково повинні бути короткострокові плани. Управлінці повинні бути готовими, залежно від змін економічної та політичної ситуації в країні, адаптувати поточну ситуацію до компанії, до ринку і тоді вона буде успішною.

— Чим сьогодні можна зацікавити покупців? Коли краще організовувати сейли?
— Покупця можна зацікавити гарним обслуговуванням, ціною, додатковими бонусами та знижками.
У кожного магазину свої правила проведення сейлів. При стабільному ринку є світові правила: 1-я хвиля - початок грудня, 2-а хвиля - початок січня, повний розпродаж - кінець січня - початок лютого. У нинішніх же реаліях підприємці постійно проводять усілякі акції та розпродажі, щоб залучити клієнтів саме до свого магазину.

— Чому потрібно приділяти особливу увагу у взуттєвому бізнесі?
— Перш за все, якості товару. Це принципово важливо. Якщо товар якісний, то клієнт завжди прийде до вас знову. По-перше, у своїх магазинах ми відстоюємо якість продукції: колекція має бути красивою і якісною. По-друге, обслуговування має бути на вищому рівні. Ми завжди говоримо своїм співробітникам, що клієнт приходить до продавця. Якщо покупцеві подобається обслуговування, він бачить, що йому раді, розуміє що до нього знайдуть підхід і почують його побажання, у якому б настрої він не знаходився, то він повернеться знову і знову.

— Наталіє, які прогнози на 2015-ий рік?
— Думаю, що рік буде досить складним, і ми ще будемо спостерігати певне зниження попиту на продукцію. Але при цьому він буде активним і цікавим через перебудову бізнесу, перерозподіл ринку. Можливо, на взуттєвому ринку в основному залишиться товар преміального класу і більш дешевого, а товар середнього класу - значно зменшиться.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Кон’юнктура змін на взуттєвому ринку

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1166 коментарів, 277 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank