05.01.2015

Смачний заголовок, приправлений УТП

Наступна тема у ці новорічні дні - написання заголовків та створення унікальної торгової пропозиції

Чому заголовки до тексту є такими важливими? Тому, що їх мета - привернути увагу клієнта. У якій би сфері ми не працювали, скрізь є конкуренти, так як цікавий бізнес збирає силу силенну гравців, і кожен зацікавлений, щоб саме його справа отримала найбільшу кількість клієнтів, тому робить для цього все можливе і неможливе. 

УТП Фото з мережі інтернет

Уявіть собі, що потенційний клієнт заходить у пошукову систему з метою знайти потрібний йому продукт або ж послугу, і ваше завдяння - заволодіти його увагою протягом 3-4 секунд. Тому, перш за все, ваш продукт продає заголовок! Потрібно вміти виділитися серед конкурентів і забрати увагу клієнта.

Рецепти написання заголовка
Вживайте загадкові слова. Використовуйте слова магніти - епітети: незамінний, зручний, геніальний, вигідний, престижний і багато ін. Наприклад: "10 унікальних методів схуднення за 3 дні на 3 кг".
Також слова, які викликають інтерес, щось таємне, магічне, унікальне і слова, яким довіряють. Наприклад: «Перевірений спосіб вивчити іноземну мову за 5 місяців».

Обов'язково вживайте дієслова в наказовому способі: дізнавайся, тестуй, спробуй, вибирай та ін.
Ми повинні чітко розуміти, що клієнт повинен зробити, і підштовхнути його до дії. Наприклад: «Вибухові техніки для розвитку бізнесу. Гроші не чекають. Підпишись!».

Вирішуйте проблеми клієнта. Ми постійно перебуваємо в процесі вирішення будь-яких завдань і проблем. Чим чіткіше і ясніше прописане завдання, тим кращим буде результат. Проаналізуйте потреби цільової аудиторії, дізнайтеся, що їй потрібно. Чим вужча ваша цільова аудиторія, тим кращим буде її відгук.

Називайте точний час. Людям потрібні точні дати та терміни. Вони мають знати коли саме отримають те, що їм потрібно. Людині обов'язково знати через який час вона отримає потрібний результат або послугу. Наприклад, що через 3 місяці він вивчить китайську мову. Але важливо адекватно оцінювати можливості. Зазначимо, що некруглі цифри виглядають більш правдиво.

Все геніальне - просто
Люди не люблять труднощів, а хочуть отримати все просто, з легкістю і без зайвих зусиль. Наприклад: "239 нових клієнтів за 5 днів без зайвих зусиль".

Унікальна торгова пропозиція (УТП)
УТП не потрібно путати з низькими цінами, швидкою доставкою або 100% гарантією. Пропозиція дійсно повинна бути унікальною, оригінальною, і не мати аналогів. Ви повинні мати те, чого немає у ваших конкурентів. Завдання УТП показати клієнтам чітку вимірну вигоду і змусити купити її саме у вас.

Є кілька підходів створення УТП
- Перший спосіб розробки УТП - подарунки. Це невеликі бонуси, які можна додати до свого товару, а з ними користуватися товаром стане набагато зручніше. 
- Другий спосіб УТП за послугою. Це додаткові послуги, які допоможуть клієнту користуватися продуктом. Наприклад: «Консультування з використання протягом 3 місяців». Важливо ретельно продумати всі деталі від початку зародження продукту і до його кінцевої мети та опрацювати кожну вигоду.
- Третій спосіб УТП по інфопродукту. Будь-яка інформація, яка допомагає клієнту розібратися з продуктом є цінною. Це може бути відео-інструкція, майстер клас, статті та ін.
Також є УТП по гарантії - де ми даємо гарантію на якість, на термін служби, на результат, на можливість повернути гроші. На швидкість - вказуємо рекордну швидкість доставки продукту, досягнення результату або ін. Та помилкові УТП - акцентуємо увагу споживача на відмінностях продукту які, або випливають з назви продукту, або грунтуються на загальнодоступних і загальновідомих знаннях. Наприклад: «Створимо сайт за 7 днів. Шикарний дизайн у подарунок».

 Ми розглянули лиш основні елементи і правила, які допоможуть зрозуміти чи насправді є унікальним ваш продукт. Проаналізувавши дану інформацію, ви зможете виділити ті характеристики і вигоди продукту/послуги вашої компанії, які є найбільш цінними для клієнта - це і буде вашою унікальною торговою пропозицією. 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank