Смачний заголовок, приправлений УТП

Понеділок
05.01.2015
Наступна тема у ці новорічні дні - написання заголовків та створення унікальної торгової пропозиції
 

Чому заголовки до тексту є такими важливими? Тому, що їх мета - привернути увагу клієнта. У якій би сфері ми не працювали, скрізь є конкуренти, так як цікавий бізнес збирає силу силенну гравців, і кожен зацікавлений, щоб саме його справа отримала найбільшу кількість клієнтів, тому робить для цього все можливе і неможливе. 

Рецепти написання заголовка
Вживайте загадкові слова. Використовуйте слова магніти - епітети: незамінний, зручний, геніальний, вигідний, престижний і багато ін. Наприклад: "10 унікальних методів схуднення за 3 дні на 3 кг".
Також слова, які викликають інтерес, щось таємне, магічне, унікальне і слова, яким довіряють. Наприклад: «Перевірений спосіб вивчити іноземну мову за 5 місяців».

Обов'язково вживайте дієслова в наказовому способі: дізнавайся, тестуй, спробуй, вибирай та ін.
Ми повинні чітко розуміти, що клієнт повинен зробити, і підштовхнути його до дії. Наприклад: «Вибухові техніки для розвитку бізнесу. Гроші не чекають. Підпишись!».

Вирішуйте проблеми клієнта. Ми постійно перебуваємо в процесі вирішення будь-яких завдань і проблем. Чим чіткіше і ясніше прописане завдання, тим кращим буде результат. Проаналізуйте потреби цільової аудиторії, дізнайтеся, що їй потрібно. Чим вужча ваша цільова аудиторія, тим кращим буде її відгук.

Називайте точний час. Людям потрібні точні дати та терміни. Вони мають знати коли саме отримають те, що їм потрібно. Людині обов'язково знати через який час вона отримає потрібний результат або послугу. Наприклад, що через 3 місяці він вивчить китайську мову. Але важливо адекватно оцінювати можливості. Зазначимо, що некруглі цифри виглядають більш правдиво.

Все геніальне - просто
Люди не люблять труднощів, а хочуть отримати все просто, з легкістю і без зайвих зусиль. Наприклад: "239 нових клієнтів за 5 днів без зайвих зусиль".

Унікальна торгова пропозиція (УТП)
УТП не потрібно путати з низькими цінами, швидкою доставкою або 100% гарантією. Пропозиція дійсно повинна бути унікальною, оригінальною, і не мати аналогів. Ви повинні мати те, чого немає у ваших конкурентів. Завдання УТП показати клієнтам чітку вимірну вигоду і змусити купити її саме у вас.

Є кілька підходів створення УТП
- Перший спосіб розробки УТП - подарунки. Це невеликі бонуси, які можна додати до свого товару, а з ними користуватися товаром стане набагато зручніше. 
- Другий спосіб УТП за послугою. Це додаткові послуги, які допоможуть клієнту користуватися продуктом. Наприклад: «Консультування з використання протягом 3 місяців». Важливо ретельно продумати всі деталі від початку зародження продукту і до його кінцевої мети та опрацювати кожну вигоду.
- Третій спосіб УТП по інфопродукту. Будь-яка інформація, яка допомагає клієнту розібратися з продуктом є цінною. Це може бути відео-інструкція, майстер клас, статті та ін.
Також є УТП по гарантії - де ми даємо гарантію на якість, на термін служби, на результат, на можливість повернути гроші. На швидкість - вказуємо рекордну швидкість доставки продукту, досягнення результату або ін. Та помилкові УТП - акцентуємо увагу споживача на відмінностях продукту які, або випливають з назви продукту, або грунтуються на загальнодоступних і загальновідомих знаннях. Наприклад: «Створимо сайт за 7 днів. Шикарний дизайн у подарунок».

 Ми розглянули лиш основні елементи і правила, які допоможуть зрозуміти чи насправді є унікальним ваш продукт. Проаналізувавши дану інформацію, ви зможете виділити ті характеристики і вигоди продукту/послуги вашої компанії, які є найбільш цінними для клієнта - це і буде вашою унікальною торговою пропозицією. 


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

популярне на форумі

Секрети успішності магазину одягу

Вот интересная статья о том, как можно открыть свой магазин нижнего белья...

3 коментар
остання 17.04.2018
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...

1 коментар
остання 02.04.2018
Секрети успішності магазину одягу

Ось інтернет магазин іспанської взуття https://elegante.com.ua/ там дуже гарне та елегантне взуття, а...

3 коментар
остання 03.01.2018
METRO: франчайзинг в Україні

Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro

5 коментар
остання 19.01.2017
METRO: франчайзинг в Україні

Хочу відкрити магазин! Підскажіть деталі по франшизі ramanyatsiuk@gmail.com Дякую

5 коментар
остання 08.12.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Обратились в клинику 22 сентября. За день до этого мой кот вдруг стал каким-то слабым, припадал на...

27 коментар
остання 26.09.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

20.05.2016 ветеринар клиники Алден-вет Татьяна Федоровна Ковченко назначила моему коту уколы. После...

27 коментар
остання 25.05.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Алден-Вет, клиника на Виноградаре у вас оставляет желать лучшего. Приехали по старой памяти в...

27 коментар
остання 04.02.2016