26.12.2014

Бізнес з емалювання ванн

Ринок ремонту та відновлення старої емалі ванн є досить перспективним і затребуваним

Послуга з відновлення покриття ванн універсальна: сантехніка є у кожній квартирі та кожному будинку без винятку. Незалежно від регіону, скрізь є старі ванни і люди, які не бачать необхідності викладати великі гроші на заміну ванни, але готові відреставрувати ту, яку мають. Практично в будь-якому місті є фірми або майстри, які надають подібного роду послуги. Компанія "РеВанна" займається наданням послуг населенню з емалювання ванн з 2014 року і сьогодні виходить на ринок з франчайзинговою пропозицією.

РеВанна Фото РеВанна

Компанія "РеВанна" покриває ванни рідким акрилом за новою технологією "наливна ванна".

«Наша послуга дешевша в 3 рази, ніж вартість нової ванни, тому реставрація ванни користується популярністю. Також не потрібно робити монтаж/демонтаж ванни, а вся робота складає всього 2 години. Ми швидко освоїли всі тонкощі цього бізнесу і стрімко охопили ринок з реставрації ванн у м. Іжевську. Для майбутніх партнерів ми розробили спеціальну новорічну пропозицію, яка діє до 31 грудня 2014 року. У пакет франшизи "Новорічний" входить покрокова інструкція відкриття бізнесу; список наших перевірених постачальників сировини; техніка прийому дзвінків. А також 6 місяців безкоштовної підтримки по телефону і e-mail та ін.»- говорить Костянтин Іванов, керівник з розвитку франчайзингової мережі  "РеВанна".

Тобто майбутній партнер може відкрити франшизу "РеВанна" у своєму місті, ставши повноцінним франчайзі. Він отримає інструкцію з відкриття бізнесу. Протягом 7 днів компанія обіцяє надати документи для роботи, сайт, рекламні матеріали, навчить технології роботи по відео. Паралельно відправить сировину та інструменти для роботи.

«Звичайно можна спробувати почати бізнес самому, використовуючи для цього різні джерела інформації, вникнути в усі деталі, зрозуміти, як краще обслуговувати клієнта, які рекламні джерела використовувати, а на які витрачати гроші просто не має сенсу, яку систему оподаткування застосувати, як зробити, щоб клієнти рекомендували вас своїм знайомим, друзям, як правильно приймати дзвінки клієнтів та багато ін. Ми ж пропонуємо заощадити 5 місяців свого часу і грошей на вивчення технології, на розробку сайту, всієї документації, маркетингу та інших важливих аспектів, і приєднатися до нашої команди», - ділиться Костянтин Іванов. Майбутньому партнеру необхідно відкрити філію у місті, селищі міського типу з населенням від 50 тис. чоловік і знайти офіс або склад площею 15 м2.

 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank