29.12.2014

Актуальні питання ломбардного бізнесу

Які помилки найчастіше здійснює франчайзі, відкриваючи ломбард, та яким чином можна забезпечити надійний захист інформації у ньому? Про це та інше розповідає Юрій Герасименко.

— Яка сьогодні ситуація на ринку ломбардів України?
— Безумовно, нестабільна ситуація у країні підштовхує все більшу кількість людей користуватися послугами ломбардів. Цей фактор диктує високий попит на відкриття ломбардних підрозділів по франшизі.
 Що стосується вартості на послуги - більшість ломбардних мереж залишили колишні тарифи. Але деякі мережі все-таки прийняли рішення прив'язати кошти до долару, що відштовхує клієнтів у зв'язку з високою вартістю на кредити. Адже, в такому випадку, індексація зачепить не тільки відсотки за користування кредитом, а і його тіло. Сьогодні одним з найважливіших переваг для споживачів є ціна. Тому, ломбардам доведеться дотримуватися заданих параметрів і не прив'язуватись до долару в послугах, для того щоб іти в ногу з розвитком ринку.

Юрій Герасименко, заступник директора мережі ломбардів «Комод».  Фото Юрія Герасименко

Юрій Герасименко, заступник директора мережі ломбардів «Комод», яка є лідером серед франчайзингових ломбардів України з 2009 року. На сьогоднішній день мережа представлена понад 190 відділеннями по всій території країни.

— Які помилки найчастіше здійснює франчайзі, відкриваючи ломбард? Як їх уникнути?

— Найпоширеніша помилка - маленький графік роботи і вузький перелік прийнятих застав. Перед запуском ломбарду необхідно подумати про всілякі переваги, які важливі для клієнта. Це не тільки тарифи, безпека і кваліфікований персонал. Ломбарду необхідно охопити якомога більше потенційних клієнтів, а для цього важливо розширити перелік застав крім дорогоцінного металу і зробити максимально можливий графік роботи.

— Яким чином можна забезпечити надійний захист інформації у ломбарді і не допустити втрати цінної інформації?
— Відповідно до вимог чинного законодавства інформація щодо ідентифікації клієнта, правила та порядок здійснення фінансового моніторингу та інша інформація пов'язані із здійсненням ломбардної діяльності, є інформацією з обмеженим доступом.

Для надійного захисту цінної інформації у ломбарді:
1. Повинна бути передбачена функція архівації баз даних для подальшого його відновлення у випадку втрати інформації. Кожен співробітник повинен мати власний пароль у системі і відповідні права на перегляд і редагування тих чи інших даних.
2. Документи, що містять інформацію з обмеженим доступом, зберігаються в спеціально обладнаному місці, доступ до якого мають тільки довірені особи керівника.
При цьому за розголошення такої інформації ст. 209 і ст. 232 Кримінального кодексу України передбачена кримінальна відповідальність.

— Чим відрізняється ломбардне кредитування від роздрібних позик інших учасників ринку?
— Єдина перевага для клієнтів у користуванні послуг мікрофінансових організацій у тому, що займ можна отримати без застави. Що стосується недоліків - це дуже дорогі кредити. За день користування позикою клієнт сплатить 2%.
 Для власників мікрофінансових кредитів хворе місце - неповернення їх, який складає 40-60% від позичених коштів. У випадку з ломбардами справи йдуть простіше для обох сторін. Клієнта не чіпають колектори в разі невикупу виробу, єдиним ризиком для нього може бути «втрата» заставленого майна. Для власника гарантії повернення коштів рівні 100% і більше, так як гроші видаються під високоліквідну заставу, яку оцінено не дорожче, ніж підприємство зможе відшкодувати при реалізації. Так само послуги ломбарду як мінімум удвічі доступніші для споживачів, ніж беззаставні кредити.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Актуальні питання ломбардного бізнесу

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1166 коментарів, 277 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank