23.12.2014

Франшиза біжутерії від Charm

Компанія розвиває свою бізнес-модель у кількох напрямках та відкрита новим ринкам

Власником франшизи Charm є компанія «Шарм», яка працює на українському ринку з 2010 року. Компанія стартувала свою бізнес-модель одразу з двох напрямків: інтернет-магазину і роздрібних торгових точок. Відкривши 22 власних торгових об'єкта, в 2014 році був запущений франчайзинговий проект. По суті, для майбутніх франчайзі - це можливість працювати з дистриб'ютором високоякісних копій елітних прикрас таких брендів, як Tiffany & Co, Bvlgari, Swarovski, Gucci, Cartier, Louis Vuitton та інших. Сьогодні компанію «Шарм» цікавлять усі ринки на території СНД.

Charm Фото продукції Charm

Цільова аудиторія бренду Charm: дівчата та жінки трьох цільових груп: від 14 до 18 років, від 19 до 29 років, від 30 до 50 років. Категорія товарів у ціновому сегменті - середній і вище середнього.

«Кожен сезон ми пропонуємо нашим клієнтам нові колекції прикрас. За час свого існування наш інтернет-магазин біжутерії придбав постійних клієнтів у Києві і сотні покупців в Україні, приносити радість яким - велике задоволення для нас. Біжутерія у нашому каталозі в наявності є завжди і купити її можна як по телефону, так і по e-mail», - розповідає Ірина Довгопола, керівник напрямку франчайзі.

Ціна на продукцію магазину ювелірних прикрас Charm у кілька разів нижча вартості оригінальних прикрас. «Магазин Charm - дистриб'ютор дійсно якісної біжутерії, і ми намагаємося зробити все, щоб наша елітна біжутерія була доступною. Купуючи оригінальні ювелірні вироби на подарунок дівчині модних ювелірних будинків, ви платите за рекламу і бренд, а наша компанія пропонує купити такі ж красиві, модні, стильні прикраси і біжутерію за реальною ціною, без накруток за ім'я», - продовжує Ірина Довгопола.

Мінімальні інвестиції у проект - 1300$ на закупівлю товару. Середні інвестиції від 1300$ до 6000$. «Наші побажання до майбутніх франчайзі: мати навички ведення бізнесу і бажання успішно розвиватися разом із нами. Вимоги до майбутніх партнерів: первинна закупівля біжутерії або аксесуарів для волосся на суму не менше 1300$ і подальша закупівля товару. За квартал необхідно здійснити закупки (або декілька) на загальну суму не менше 500$ (даний пункт обговорюється індивідуально). При відкритті торгової точки потрібно враховувати умову, що в радіусі 1 км (обговорюється) не повинно бути наших інших партнерів. Також важливо дотримуватися цінової політики компанії та ін.», - говорить на завершення Ірина Довгопола.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank