23.12.2014

Франшиза біжутерії від Charm

Компанія розвиває свою бізнес-модель у кількох напрямках та відкрита новим ринкам

Власником франшизи Charm є компанія «Шарм», яка працює на українському ринку з 2010 року. Компанія стартувала свою бізнес-модель одразу з двох напрямків: інтернет-магазину і роздрібних торгових точок. Відкривши 22 власних торгових об'єкта, в 2014 році був запущений франчайзинговий проект. По суті, для майбутніх франчайзі - це можливість працювати з дистриб'ютором високоякісних копій елітних прикрас таких брендів, як Tiffany & Co, Bvlgari, Swarovski, Gucci, Cartier, Louis Vuitton та інших. Сьогодні компанію «Шарм» цікавлять усі ринки на території СНД.

Charm Фото продукції Charm

Цільова аудиторія бренду Charm: дівчата та жінки трьох цільових груп: від 14 до 18 років, від 19 до 29 років, від 30 до 50 років. Категорія товарів у ціновому сегменті - середній і вище середнього.

«Кожен сезон ми пропонуємо нашим клієнтам нові колекції прикрас. За час свого існування наш інтернет-магазин біжутерії придбав постійних клієнтів у Києві і сотні покупців в Україні, приносити радість яким - велике задоволення для нас. Біжутерія у нашому каталозі в наявності є завжди і купити її можна як по телефону, так і по e-mail», - розповідає Ірина Довгопола, керівник напрямку франчайзі.

Ціна на продукцію магазину ювелірних прикрас Charm у кілька разів нижча вартості оригінальних прикрас. «Магазин Charm - дистриб'ютор дійсно якісної біжутерії, і ми намагаємося зробити все, щоб наша елітна біжутерія була доступною. Купуючи оригінальні ювелірні вироби на подарунок дівчині модних ювелірних будинків, ви платите за рекламу і бренд, а наша компанія пропонує купити такі ж красиві, модні, стильні прикраси і біжутерію за реальною ціною, без накруток за ім'я», - продовжує Ірина Довгопола.

Мінімальні інвестиції у проект - 1300$ на закупівлю товару. Середні інвестиції від 1300$ до 6000$. «Наші побажання до майбутніх франчайзі: мати навички ведення бізнесу і бажання успішно розвиватися разом із нами. Вимоги до майбутніх партнерів: первинна закупівля біжутерії або аксесуарів для волосся на суму не менше 1300$ і подальша закупівля товару. За квартал необхідно здійснити закупки (або декілька) на загальну суму не менше 500$ (даний пункт обговорюється індивідуально). При відкритті торгової точки потрібно враховувати умову, що в радіусі 1 км (обговорюється) не повинно бути наших інших партнерів. Також важливо дотримуватися цінової політики компанії та ін.», - говорить на завершення Ірина Довгопола.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Франшиза біжутерії від Charm

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank