18.12.2014

Ti Amo на будь-який смак

Компанія запустила україно-італійське виробництво і тепер її модельний ряд може задовольнити кожного покупця

У 2014 році мережа магазинів Ti Amo працювала в різних напрямках. По-перше, максимально стабілізувала цінову політику, незалежно від зростання валюти, і намагалася утримати продажі на попередньому рівні. По-друге, проводила ряд заходів для збільшення лояльності клієнтів. А також налагодила україно-італійське виробництво.

взуття Ti Amo Фото взуття Ti Amo

Бренд Ti Amo зареєстрований в Україні для розвитку мультибрендовой мережі. При відкритті магазину потрібні інвестиції від 500 тис. грн. Його оптимальний метраж становить 100 - 110 м. кв., але в маленьких містах площа може бути й меншою.

«Цього року, бачачи нестабільність економічної ситуації, ми активно впроваджували різноманітні акції для наших покупців. Приміром, у жовтні спільно з компанією Wine Time ми провели в наших магазинах акцію-фестиваль вина. Всіх клієнтів пригощали італійським ламбруско, проводили дегустацію інших вин і радували приємними знижками в самий розпал сезону. Одним словом, влаштували свято вина і гарного настрою для покупців, - розповідає комерційний директор компанії Sico Fusion Наталія Зайцева. - Також ми розробили україно-італійське виробництво з метою пропозиції покупцеві не менш якісного, але більш доступного за ціною взуття. За допомогою співпраці з українськими виробниками, ми можемо запропонувати бюджетні варіанти взуття, яке шиється в Україні, а комплектуючі поставляються із Італії ».

Найбільш важким для компанії у цьому році було надмірне підвищення курсу валют і падіння купівельного попиту у населення країни. «Так як платоспроможність споживачів знизилася, то нашим головним завданням у поточному році було утримати продажі на колишньому рівні. Благо, всі наші магазини працюють, як власні, так і франчайзингові, і жоден об'єкт не був закритий. Більше того, зараз ми розглядаємо відкриття нових магазинів. Інвестиції в наш франчайзинговий проект не дуже великі, але всі підприємці чекають стабілізації обстановки в країні. І ми чекаємо і віримо в краще», - каже Наталія Зайцева.

У 2015 році в планах компанії далі розвивати спільне італійсько-українське виробництво. А також, після поліпшення політичної та економічної ситуації в країні, відкривати нові магазини Ti Amo та розширювати мережу.

 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Ti Amo на будь-який смак

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank