Четвер
18.12.2014
Компанія запустила україно-італійське виробництво і тепер її модельний ряд може задовольнити кожного покупця
 

У 2014 році мережа магазинів Ti Amo працювала в різних напрямках. По-перше, максимально стабілізувала цінову політику, незалежно від зростання валюти, і намагалася утримати продажі на попередньому рівні. По-друге, проводила ряд заходів для збільшення лояльності клієнтів. А також налагодила україно-італійське виробництво.

«Цього року, бачачи нестабільність економічної ситуації, ми активно впроваджували різноманітні акції для наших покупців. Приміром, у жовтні спільно з компанією Wine Time ми провели в наших магазинах акцію-фестиваль вина. Всіх клієнтів пригощали італійським ламбруско, проводили дегустацію інших вин і радували приємними знижками в самий розпал сезону. Одним словом, влаштували свято вина і гарного настрою для покупців, - розповідає комерційний директор компанії Sico Fusion Наталія Зайцева. - Також ми розробили україно-італійське виробництво з метою пропозиції покупцеві не менш якісного, але більш доступного за ціною взуття. За допомогою співпраці з українськими виробниками, ми можемо запропонувати бюджетні варіанти взуття, яке шиється в Україні, а комплектуючі поставляються із Італії ».

Найбільш важким для компанії у цьому році було надмірне підвищення курсу валют і падіння купівельного попиту у населення країни. «Так як платоспроможність споживачів знизилася, то нашим головним завданням у поточному році було утримати продажі на колишньому рівні. Благо, всі наші магазини працюють, як власні, так і франчайзингові, і жоден об'єкт не був закритий. Більше того, зараз ми розглядаємо відкриття нових магазинів. Інвестиції в наш франчайзинговий проект не дуже великі, але всі підприємці чекають стабілізації обстановки в країні. І ми чекаємо і віримо в краще», - каже Наталія Зайцева.

У 2015 році в планах компанії далі розвивати спільне італійсько-українське виробництво. А також, після поліпшення політичної та економічної ситуації в країні, відкривати нові магазини Ti Amo та розширювати мережу.

 


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти