17.12.2014

Франчайзинг чи партнерство?

Розпочинаючи співпрацю з Moodo можна підписати договір франшизи або партнерства. Кожен з них має свої переваги та недоліки

Moodo дебютував на польському ринку більше 7 років тому і є визнаним брендом у всій Польщі. Компанія спеціалізується на молодіжному жіночому одязі. У 2007 році мережа складалася з 50 магазинів, а в 2014-му році під логотипом компанії працює 140 магазинів. Крім того, компанія співпрацює з більш, ніж 200 оптовими клієнтами у Польщі, Чехії, Словаччині, а також з агентами в Україні, Росії та Білорусі.

Moodo Фото магазину Moodo

Колекції ТМ Moodo призначені для підлітків і молодих жінок у віці 13-25 років. Це вибір людей, молодість яких ніколи не закінчиться - вони звикли виділятися з натовпу і очаровувати своєю яскравістю і любов’ю до життя.

Мережа Moodo не зупиняється на розвитку лише в Польщі. Протягом декількох років польський бренд став доступним на східній та південній межі країни, де вже налічується 80 магазинів. В Україні представником торгової марки є компанія New Fashion. Перед Різдвом буде відкрито магазин у Луцьку.

«Співпрацю з Moodo можна здійснити двома способами. За допомогою франчайзингового договору. У цій ситуації франчайзі повинен адаптуватися до вимог мережі з точки зору дизайну магазина, його розташування - найпопулярніший торговий центр в місті з населенням більше 25 тисяч жителів і стандартам обслуговування клієнтів. З початку переговорів з представником франчайзера і до відкриття об'єкту витрачається від 4 до 8 тижнів. У разі ж співробітництва, побудованого на партнерській моделі, власник бізнесу здійснює закупівлю готових індивідуальних колекцій. Тоді ми не вимагаємо партнера підлаштовувати зовнішній вигляд магазину під наші стандарти», - пояснює директор розвитку мережі Moodo Олександр Дубовський.

Перевага франшизи у депозитарній системі - це можливість перенести дату оплати за товар, до продажі його клієнту. Обов'язковими вимогами франчайзера до франчайзі є дотримання правил, викладених ним до відкриття магазину. Інші оператори платять за товар одразу.

Відзначимо, що один з польських магазинів Moodo, який розташований у самому центрі країни, сьогодні приваблює не тільки роздрібних покупців, а й оптовиків. Кожен третій покупець з 6 мільйонів клієнтів приїжджає у торговий центр протягом року з-за кордону - в тому числі з Росії, України, Литви, Чехії та Білорусі.

 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank