Середа
17.12.2014
Розпочинаючи співпрацю з Moodo можна підписати договір франшизи або партнерства. Кожен з них має свої переваги та недоліки
 

Moodo дебютував на польському ринку більше 7 років тому і є визнаним брендом у всій Польщі. Компанія спеціалізується на молодіжному жіночому одязі. У 2007 році мережа складалася з 50 магазинів, а в 2014-му році під логотипом компанії працює 140 магазинів. Крім того, компанія співпрацює з більш, ніж 200 оптовими клієнтами у Польщі, Чехії, Словаччині, а також з агентами в Україні, Росії та Білорусі.

Мережа Moodo не зупиняється на розвитку лише в Польщі. Протягом декількох років польський бренд став доступним на східній та південній межі країни, де вже налічується 80 магазинів. В Україні представником торгової марки є компанія New Fashion. Перед Різдвом буде відкрито магазин у Луцьку.

«Співпрацю з Moodo можна здійснити двома способами. За допомогою франчайзингового договору. У цій ситуації франчайзі повинен адаптуватися до вимог мережі з точки зору дизайну магазина, його розташування - найпопулярніший торговий центр в місті з населенням більше 25 тисяч жителів і стандартам обслуговування клієнтів. З початку переговорів з представником франчайзера і до відкриття об'єкту витрачається від 4 до 8 тижнів. У разі ж співробітництва, побудованого на партнерській моделі, власник бізнесу здійснює закупівлю готових індивідуальних колекцій. Тоді ми не вимагаємо партнера підлаштовувати зовнішній вигляд магазину під наші стандарти», - пояснює директор розвитку мережі Moodo Олександр Дубовський.

Перевага франшизи у депозитарній системі - це можливість перенести дату оплати за товар, до продажі його клієнту. Обов'язковими вимогами франчайзера до франчайзі є дотримання правил, викладених ним до відкриття магазину. Інші оператори платять за товар одразу.

Відзначимо, що один з польських магазинів Moodo, який розташований у самому центрі країни, сьогодні приваблює не тільки роздрібних покупців, а й оптовиків. Кожен третій покупець з 6 мільйонів клієнтів приїжджає у торговий центр протягом року з-за кордону - в тому числі з Росії, України, Литви, Чехії та Білорусі.

 


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти