15.12.2014

190 гравців «Комоду»

Фінансові труднощі та дефіцит кредитних коштів у країні відкрили зелену вулицю ломбардам

В умовах економічної кризи в країні, а також кризи в банківській сфері, спостерігається тенденція зростання ринку ломбардних послуг. Сьогодні це одна зі сфер діяльності, що найбільш стрімко розвиваються. На даному етапі в мережі ломбардів «Комод" на території України день діє більше 190 франчайзингових відділень. У Республіці Крим - 3 відділення, і ще 6 - на реєстрації. На території Росії проходять реєстрацію 5 ломбардів. До кінця 2015 року планується відкриття ломбардних відділень у Казахстані. «У порівнянні з попередніми роками, в 2014-му яскраво виражені високі темпи зростання ломбардного бізнесу не тільки у великих містах України, але й у периферії. Стратегія їх розвитку - франчайзинг. Тому розвиток франчайзингу cети ломбардів «Комод» зараз йде швидкими темпами », - коментує Валентина Чаплигіна власник ТМ мережі ломбардів "Комод".

«Комод» Фото відділення ломбарду «Комод»

Важливо відзначити, що протягом 1,5 року, шість юридичних осіб, у сумі з 34 відділень, ліквідували свої повні товариства та перейшли під франчайзинг ломбарду «Комод».

Компанія цього року зіштовхнулася з низкою завдань, які пов'язані зі складною обстановкою на Сході та в Криму. «В внаслідок ситуації, що склалася у країні, закрито багато ломбардних відділень на Донбасі. Деякі партнери переїхали в столицю країни і відкрили відділення у Києві, а деякі київські, донбаські та івано-франківські франчайзі починають запуск діяльності під ТМ «Мережа ломбардів Комод» вже на території Російської Федерації. Перші кроки по виходу на територію Росії були зроблені ще до усіх подій в Україні», - говорить Валентина Чаплигіна.

Ринок ломбардних послуг протягом останніх декількох років змінився. «Ми бачимо деякі зміни на ринку. Якщо раніше партнери хотіли в основному отримувати документальний супровід, то сьогодні ситуація виглядає інакше. 95% діючих ломбардів, які хочуть стати нашими франчайзі, роблять акцент на посиленому контролі з нашого боку, над якістю роботи обслуговуючого персоналу та їх ломбардів, умови кредитування, виявлення слабких зон у конкурентів і робота над перевагами конкретних відділень. Можливо, незабаром з'являться додаткові послуги з нашого боку на більш високому рівні, при формуванні служби контролю якості», - ділиться Валентина Чаплигіна.

На даний момент у мережі ломбардів "Комод" на вибір франчайзі дається три формату франшизи. Також майбутній партнер може працювати з нерухомістю, автомобілями, дорогоцінними металами і камінням, антикваріатом, технікою, виробами зі шкіри та хутра, предметами мистецтва та іншими товарами. Для запуску ломбарду «Комод» необхідні інвестиції: вступний внесок - від 8000 грн, витрати на відкриття - від 80 000 грн. Окупність інвестицій протягом року.
 
 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank