11.12.2014

У CASABLANCA бум продажів

Споживчий ажіотаж напередодні новорічних свят наступив у мережі магазинів біжутерії та аксесуарів

Перед новорічними святими у мережі магазинів біжутерії та аксесуарів  CASABLANCA  в усі роки повний бум. Через економічний спадок у країні, купівельна спроможність у населення зменшується, тому можна сказати, що виробники і дистріб'ютори продукту в ціновому діапазоні «середній»  почуваються непогано. Той,  хто раніше обирав  дорогі подарунки чи прикраси, переходять на сегмент продукту, який при гарній  якості, коштує все-таки дешевше.

CASABLANCA Фото нової продукції CASABLANCA

ТМ CASABLANCA значно розширила асортиментний ряд біжутерії у позолоті. Уся продукція виготовляється з якісних матеріалів.

Завдяки плідній праці усієї команди CASABLANCA  асортимент мережі за цей рік дуже розширився: в комплекс товарів вперше  було включено парасольки різних видів, стилів та форм, дитячі та жіночі,  асортимент чоловічих аксесуарів поповнили різноманітні запонки та тримачі для краваток.  У другому півріччі 2014 року  компанія отримала нові поставки гарного сезонного товару, а саме: велику кількість шапок та рукавиць  із натурального і штучного хутра, шалі, навушники, біжутерію  та ін.  Асортимент жіночих прикрас  значно збільшився: з'явилось багато позолочених виробів високої якості  за досить лояльною ціною.

«На сьогоднішній день, крім вже існуючих,  ми налагодили нові зв язки з турецькими та китайськими фабриками, виробниками біжутерії, які  можуть забезпечити високу якість продукції за гарною ціною, також зменшили власну маржу. Завдяки цьому нам вдалося зберегти вартість нашої продукції майже на попередньому рівні не дивлячись на те, що протягом поточного року долар піднявся вже двічі», - ділиться Ігор Семенюк, адміністратор торгівельної мережі CASABLANCA.

Для майбутніх партнерів нагадаємо, що компанія має прямі угоди з низкою найбільших виробників біжутерії та аксесуарів різних країн світу, таких як Італія, Чехія, Індія, Ізраїль, Китай, Туреччина та ін. Інвестиції у бізнес складають від 11 000 долларів. Мережа розвивається по всій Україні: торгові об єкти  працюють у Львові, Тернополі, Рівному, Івано-Франківську, Хмельницькому, Мукачеві, Луцьку, Чернігові та Харкові та ін. містах.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank