Що ефективніше?

Понеділок
08.12.2014
Світлодіодні рішення у противагу стандартній зовнішній рекламі
 

Центральні вулиці Нью-Йорку, Гонконгу та багатьох інших міст земної кулі давно переповнені електронними екранами, і, як правило, з рекламою. Сьогодні існує величезний вибір світлодіодної продукції для рекламних цілей: модулі різних розмірів, різноманітні види стрічок і смуг, всілякі типи діодів у різному виконання і різної потужності, а діапазон її використання увесь час зростає. В Україні ж ринок зовнішньої реклами тільки починає розвиватися. «Зараз користуються попитом дешеві носії - одноколірні світлодіодні рядки, що біжать і монохромні екрани (один колір діодів). Крім цього, наприклад, наша компанія пропонує 15-колірну рекламну стрічку, що для малого бізнесу є більш ніж достатнім. За ціною ж вона не набагато дешевша, ніж повноколірний екран і дорожча монохромного. А монохромний екран - це все-таки екран: більше можливостей привернути увагу, більше інформації", - пояснює Євген Яворський, керівник компанії Astel Market.

В Україні найпопулярніший і досить недорогий вид зовнішньої реклами - це короби (лайтбокси). «З метою економії електрики лампи в коробах замінюють світлодіодними модулями. На жаль, іноді, щоб здешевити кінцевий продукт використовуються світлодіодні стрічки, які мають зовсім інше призначення. Коли зроблено непрофесійно, з «підніжного» матеріалу, то в результаті: через півроку або рік замовник заплатить за ремонт, сервіс ті ж гроші, що й за якісний продукт. Якщо лайтбокси технічно зроблені неправильно, то вони будуть складнішими і дорожчими в обслуговуванні. Варто відзначити, що реклама на лайт-боксах статична для компанії або закладу, вона не націлена залучити клієнтів, Більш продуктивним, для залучення уваги та інформування, є використання світлодіодної стрічки, що "біжить". Йдучи по вулиці можна ознайомитися з пропозицією, інформацією, а також дізнатися час, погоду та ін. Цього року ми намагаємося максимально відійти від старих технологій, а активно впроваджувати нові, наприклад, світлодіодні табло та екрани. Що за можливостями і віддачею на порядок перевершують звичайні рекламні вивіски», - ділиться Євген Яворський.

Якщо говорити про зовнішню рекламу великих компаній, то звичні всім білборди заміщають світлодіодні екрани, за допомогою яких можна показати не одну рекламу протягом тижня або місяця, а кожні 10-15 секунд міняти ролики та рекламодавців. З одного боку - на одному носії дуже багато рекламодавців, але з іншого боку - якщо інформація цікава, постійно оновлюється, то вона буде затребуваною. Через те, що частотність роликів дуже висока, то і можливість побачити конкретну рекламу велика. Завдяки легкій зміні інформації на електронних екранах можна проводити акції, шоу, демонструвати новинки і рекламувати різні бренди у різні сезони, залежно від активності тих чи інших цільових груп. 

Astel Market має 10-ти річний досвід роботи на ринку зовнішньої реклами, і з 2014 року займається постачанням і монтажем світлодіодних екранів, табло, стрічок для зовнішнього застосування та всередині приміщень, різних індикаторів для паркінгів, транспорту, систем електронної черги, а також АЗС.

Особливістю обладнання компанії Astel Market від інших пропозицій, які є на ринку - це запатентована технологія виготовлення світлодіодних блоків (модулів). Модульні конструкції практично не обмежені за розмірами, дозволяють будувати криволінійні екрани. Серед клієнтів такі компанії, як Toyota, Kraft FOODS, Carrefour, Shell та ін. Якість заводу оцінили RGB TECHNOLOGY, одним з дилерів якого в Україні, Польщі та ЄС і є Astel Market.

«У майбутньому на вулицях України залишаться світлодіодні екрани, повнокольорові і з високою роздільною здатністю (так званий растр, відстань між найближчими світлодіодами, зараз це від 30 до 6 мм). А внутрішній простір вже зараз і в майбутньому будуть займати LED, LCD панелі, все більш тонкі і непомітні, але в той же час яскраві, і з високим рівнем чіткості та передачі кольору», - вважає Євген Яворський.