Еко-Лавка - здорове харчування і бізнес

Четвер
04.12.2014
Вчора відбулося відкриття франчайзингового магазину «Еко-Лавка» в Києві
 

Партнерський магазин мережі «Еко-Лавка» відкрився 3-го грудня в Києві на проспекті Маяковського. А вслід за ним  відкриття 5-го грудня франчайзингового магазину на київській Ленінградської площі. Також нещодавно відкрились двері третьої «Еко-Лавки» в Одесі. Всього в мережі 27 партнерських магазинів! Мережа магазинів натуральних продуктів «Еко-Лавка» продовжує розвиватися, але якщо сказати про органічний ринок вціломц, то він завмер, і знаходиться в очікуванні припинення військового конфлікту в країні. «До нас надходить більше 10-ти запитів щодо франчайзингового співробітництва на тиждень. Роботи багато, але ми розуміємо, що все-таки є багато безнесменів, які не поспішають вкладати гроші в новий бізнес, а чекають поліпшення ситуації в країні», - ділиться директор з розвитку компанії "Еко-Лавка" Олександр Петренко.

Компанія зацікавлена в якості свого продукту, так як це призводить до більшої кількості клієнтів і до зростання компанії. Тому вибірково підходить до вибору постачальників. «Сьогодні складно тим виробникам, які працюють виключно із закордонним продуктом, мають у сировині імпортні інгредієнти. Так як ми максимально намагаємося працювати тільки з вітчизняними виробниками, і звичайно, у гривні, то після її знецінення особливих труднощів не відчуваємо. Та ситуація, яка склалася в країні, досить позитивно впливає на український ринок, вітчизняних виробників. Зараз уся надія тільки на них, тому що український продукт не настільки подорожчав, як імпортний, і є більш доступним. Так як постачальники підняли ціни, то і нам довелося трохи підвищити вартість продукції (приблизно на 15-20%). Більшість клієнтів поставилися до цього з розумінням. Так, покупна спроможність у людей знизилася, але, тим не менш, вони продовжують купувати потрібну їм продукцію, - продовжує Олександр Петренко. - Взимку завжди затребувана кондитерська лінія. Ми трохи обновили наш асортимент новою продукцією, але глобальних змін не відбулося. Зараз працюємо в цьому напрямку, і є плани розширити асортиментний ряд новою молочною продукцією, ковбасною і сирами. Одним словом тими продуктами, які користуються попитом».

Рік видався досить складним. Тимчасово був закритий магазин у Дніпропетровську, через близьке розташування до військових дій. Але Олександр Петренко вважає його продуктивним для компанії. «Ми працювали не на кількість, а на якість. І, можу сказати, що отримали хороші моральні та фінансові результати. Думаю, що наступний рік буде кращим. Завдання нашої компанії - працювати на зміцнення мережі і швидкості. В цьому направленні ми і йдемо. Зараз впритул займаємося регіонами. У найближчі місяці відкриється торговий об'кт у Вінниці, і йдуть переговори зі Львовом», - говорить Олександр Петренко.

При відкритті магазину «Еко-лавка» підприємцю необхідні інвестиції від 150 до 180 тис. грн, залежно від наявності приміщення, площі, обладнання; паушальний внесок 25 тис. грн. Майбутньому франчайзі потрібно повторити досвід компанії, і чим точніше він повторить, тим кращим буде результат його діяльності. Перш за все, важливо, щоб підприємець підтримував і пропагував філософію здорового способу життя. Також, умів самоорганізуватися себе, мав бажання працювати, розвиватися.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано