28.11.2014

Жіноча франшиза від виробника

HAPPY MAMA ретельно підходить до вибору партнерів, і перевагу віддає жінкам

Компанія HAPPY MAMA, яка развиває мережу магазинів одягу, білизни та аксесуарів для вагітних, годуючих мам, слінгомам і дітей з народження до 3 років, відкрита до партнерства. У 2012 році був відкритий перший власний магазин в Одесі, а сьогодні працюють 5 магазинів - 3 в Україні і 2 в Росії. В Україні франчайзингові магазини в Кіровограді та Сімферополі. «У Києві ми маємо повністю укомплектований і готовий до роботи магазин, який найближчим часом буде проданий нашому майбутньому франчайзі», - інформує Мері Товмасян, менеджер з розвитку франчайзингової мережі магазинів HAPPY MAMA.

«HAPPY MAMA» Фото «HAPPY MAMA»

Мінімальні інвестиції для відкриття магазину HAPPY MAMA - 40 тис. грн (на цю суму підбирається товар). Запуск магазину можна здійснити від 3 до 5 тижнів, починаючи від знайомства і закінчуючи відкритими дверима в магазин. Зовнішня реклама для франчайзі виготовляється за рахунок компанії.

Створюється одяг на власному швейному виробництві, що оснащене сучасним високотехнологічним устаткуванням і якісною фурнітурою. На підприємстві працює досвідчений персонал, який любить свою справу і свою любов вкладає в те, щоб майбутні мами, слінгомами і малюки почували себе комфортно і затишно. «На сьогоднішній день ми досить конкуренто здатні у своїй ніші, на відміну від інших компаній, у яких досить вузький профіль, наші магазини універсальні. В основному, на ринку є магазини або з дитячим одягом, або з одягом для вагітних і годуючих мам. У нас же комплекс товарів. Ми хочемо, щоб наші споживачі, заходячи до нас у магазин могли вибрати одяг і аксесуари як для себе, так і для своїх діток. Дуже важливою перевагою є наявність власного виробництва. Ми самі створюємо нові моделі, наш генеральний директор є мамою двох дітей, і вона особисто займається підбором тканин, повністю контролює роботу виробництва і стежить, в першу чергу, за якістю і нашої продукції. Наше головне завдання - зробити одяг максимально якісним та комфортним в експлуатації», - продовжує Мері Товмасян.

До вибору франчайзі керівництво компанії підходить дуже уважно. Перевага віддається, жінкам, так як на практиці стало очевидним, що жінки, які готуються стати мамами або вже ними стали, більш близькі до даного сегменту. Чоловікам не так цікаво займатися жіночим одягом і аксесуарами, а тим більше дитячим. Мері Товмасян вважає: «Щоб наш бізнес працював успішно, франчайзі, в першу чергу, повинен проявити особистий інтерес до нього. В основному, наші франчайзі це колишні споживачі нашої продукції. Спочатку вони просто купують наші вироби, користуються ними, оцінюють якість, а потім зароджується бажання мати такий магазин у своєму місті. Ми всіляко допомагаємо нашим партнерам стати власниками успішних і рентабальних магазинів».

У наступному році у компанії є плани відкрити представництво в Європі. «Є дуже велика кількість запитів з країн Євросоюзу. Нами зацікавилися у Німеччині, Болгарії, Швейцарії, Греції та Іспанії. Зараз ми активно займаємося відкриттям представництва в одній з цих країн, для розширення території роботи нашої компанії», - дождає наостанок Мері Товмасян.
 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Жіноча франшиза від виробника

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank