Середа
26.11.2014
Рітейлер одягу намагається відчути настрій ринку, залучити покупців новинками, а також підтримати франчайзі
 

У наш час джинси - практичний, доступний та модний вид одягу. GARCIA випускає джинси з італійською душею, так як бренд почав свою історію в 1977 році в маленькому італійському містечку Урбанія. "З виходом бренду на український ринок, ми робили ставку на casual частину бреду (одяг). Але з часом ми зрозуміли, що ринку одягу України не вистачає якісних ти стильних джинс, які можна одягати на прогулянку або на вечірку, і які можна носити не один сезон. Тоді ми вирішили збільшити насиченість нашого асортименту сильною джинсовою лінійкою. Зайшовши до магазину GARCIA JEANS, можна підібрати собі такі джинси, які вигідно підреслять вашу фігуру, стиль та характер", - говорить байер бренду Процак Олена.

Компанія "Мода Трейд Україна" надає  можливість підприємцям відкрити концептуальний  монобрендовий магазин чоловічого та жіночого молодіжного одягу GARCIA по франчайзингу. Магазини GARCIA працюють у Нідерландах, Бельгії, Люксембурзі, Німеччині, Італії, Іспанії, Португалії, Румунії, Греції, Кіпрі, Словаччині, Швейцарії, Болгарії, Польщі, Сінгапурі, Канаді, Росії та Україні.

«Товар в Україні подорожчав по причині курсу євро. Роздрібна ціна виросла на 56-60%. Кількість товару, що продається зменшилась. Покупці витрачають гроші дуже вибірково. Ми коригуємо наші попередні замовлення на 2015 рік. Нашим франчайзі ми дозволили зменшити їхні попередні замовлення вже в цьому, другому півріччі. Більш якісніше підходимо до замовлень товару, підбираємо артикули та розмірні сітки. Для того щоб компенсувати стан ринку на сьогодні, ми дозволяєм нашим фрайнчайзі продавати у своїх магазинах GARCIA не конкуруючі товари, такі як взуття. Наприклад, магазин у Києві пропонує споживачам GARCIA кеди Converse, магазини GARCIA в Ужгороді та Мукачево - взуття Timberland», - ділиться  Олена Процак.

Джинси - найпопулярніша і навіть необхідна річ у нашому гардеробі. Справжнє відчуття майстерності, сильної любові до джинсового одягу та середземноморський спосіб життя криються в таємнічому світі моди GARCIA.

Слід додати, що сьогодні джинси GARCIA стали ще цікавішими. Наприклад, у внутрішній їх частині порадують: назва, логотип і слоган компанії, а також особлива вишивка, де написаний стиль, посадка і Ім'я джинс. Тепер джинси GARCIA можна впізнати за унікальною колірною гамою обробки швів. На задніх карманчиках є оригінальний шкіряний лейбл, на якому красується відомий слоган компанії "Product with character».  «Самою унікальною рисою жіночих джинс GARCIA, яку більшені на яких інших джинсах не побачити, є зелена блискавка, яка виглядає дуже оригінально і незвичноКожна пара джинс GARCIA робиться з високоякісного деніму і з величезною любов'ю», - додає Процак Олена.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти