Понеділок
24.11.2014
Можливість відкрити брендовий магазин одягу в Україні
 

Французька компанія займається проектуванням, виробництвом та дистрибуцією сучасного чоловічого і жіночого одягу. Продукція MZGZ продається як через мережу реселерів, так і через роздрібні магазини по всій країні і за кордоном, а починаючи з 2010 року масштабно розвиває мережу партнерських магазинів. На даний момент торгова марка MZGZ добре відома у багатьох країнах Європи - Франції, Польщі, Німеччини, Чехії, Словаччини.

Тепер і українські підприємці можуть відкрити брендовий магазин одягу MZGZ. Сума інвестицій у бізнес залежить від форми співробітництва, яку ви вирішите вибрати. Детальнішу інформацію про франшизу ви можете дізнатися тут. «Ми не беремо з франчайзі первинних і щомісячних внесків. Допомагаємо у виборі асортименту і промо-стратегії. Підприємці можуть розраховувати на нашу підтримку у виборі місця розташування магазину, і на допомогу при обговоренні умов оренди», - розповідає франчайзер Ярослав Місурек.

На думку керівництва компанії, щоб бути успішним на ринку одягу, потрібно мати щось більше, ніж просто наявність відомого бренду та продукту. Важливі, наприклад, цікаві, привабливі колекції і, найголовніше, своєчасна доставка. Це все компанія MZGZ намагається забезпечити своїм партнерам. Також постійно перевіряє продажі магазинів, і пропонує партнерам той товар, який затребуваний саме в їхньому магазині.

Фахівці вважають, що мультибрендовий формат більш гнучкий з точки зору бізнесу і більш цікавий для покупців. Продаючи відразу декілька брендів, можна досягти більш високих результатів продажів, а покупцям зручно здійснювати покупки там, де у них є можливість вибору.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується