21.11.2014

Все тільки починається

Автомийки без води потісняють власників стаціонарних мийок

На українському ринку Royal Carwash з 2012 року. За схемою франчайзингу компанія развивается з 2014 року. Сьогодні Royal Carwash має 3 точки в Києві, по 2 точки - у Харкові та Львові, по 1 точці - у Дніпропетровську, Луцьку, Одесі і Чернівцях. За словами експертів ринку, у зв'язку з ускладненням законодавчих вимог до стаціонарних автомийок у сфері екологічного контролю за стічними водами, власники стаціонарних автомийок все більше цікавляться технологією автомийки без води.

Royal Carwash Фото Royal Carwash

На зовнішнє миття з поліруванням автомобіля класу «седан» витрачається у середньому 20 хвилин. У той же час, незважаючи на так звану простоту цього бізнесу, слід розуміти, що головне в успіху даного бізнесу - навчання персоналу та контроль якості послуг, які надаються.

«Поступово ринок автомийок без води буде витісняти стаціонарні автомийки. Ми не виробляємо відходів - мікрофібри перуться у пральнях, а стічних вод не утворюється взагалі. Плюс така послуга як автомийка на паркінгу торгово-розважального, бізнес-центру є маркетинговою перевагою для клієнтів, відвідувачів, орендарів. Також поступово завойовує популярність послуга мийки автомобілів за викликом», - розповідає Олександра Костенко представник компанії Royal Carwash.

Технологія автомийки без води зводиться до наступного - на лакофарбову поверхню автомобілю за допомогою розпилювача наноситься речовина, потім з поверхні авто збирається уся грязь спеціальної мікрофіброю, потім чистою мікрофіброю автомобіль полірується. При цьому ніяких подряпин, тріщин, інших пошкоджень, потьоків  та розводів.

«На наш погляд підприємець повинен розцінювати франчайзинг не як стовідсоткову гарантію успіху, і віддавати собі звіт у тому, що компанія-франчайзер ділиться своїм брендом, досвідом, напрацюваннями, що дає переваги в порівнянні з відкриттям нового бізнесу самостійно. Але успіх бізнесу залежить від самого підприємця, його активності, прагнень і особистої енергетики. На наш погляд якості, які повинен мати потенційний франчайзі - це підприємливість, ініціативність, почуття відповідальності, самостійність, уміння швидко приймати вірні рішення (бізнес-інтуїція), цілеспрямованість» - продовжує Олександра Костенко.

Майбутньому франчайзі для організації послуг автомийки без води на паркінгу необхідно дозвіл на роботу мобільних бригад сертифікованого персоналу (мийники і адміністратори). Також надання невеликого технічного приміщення для зберігання витратних матеріалів та спецодягу (не обов'язково). Розміщення інформаційних банерів «Royal Carwash» на в'їзді до паркінгу, поширення інформаційних повідомлень клієнтам,  дозвіл на роздачу в'їжджаючим машинам POS- матеріалів.

«Ринок України, в порівнянні з Росією, практично не розвинений, і якщо прослідкувати за темпами розвитку цього бізнесу в Росії - у нас все тільки починається. Ринок буде розвиватися і рости, тому є над чим працювати. Протягом наступного року ми будемо виходити на міжнародний ринок. В найближчих планах - відкриття представництв в Нідерландах, Казахстані, ОАЕ. Працюємо над створенням власної виробничої лінії по автохімії, використовуваної при автомийці без води», - каже на завершення Олександра Костенко.

 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank