Вівторок
18.11.2014
Компанія продовжує розвивати партнерську мережу
 

У жовтні партнер компанії відкрив відразу 2 франчайзингових магазини у Дніпропетровську. Сьогодні Respect у процесі певного внутрішнього реформату. Обрана досить гнучка схема сприйняття та адаптації до складнощів, які виникли на фінансовому ринку, і тим самим вплинули на купівельну спроможність споживача.

«Нинішнє становище на взуттєвому ринку досить непросте, і звичайно, завжди складніше для взуттєвого бізнесу функціонувати в розрізі сезонності. В цілому, варто відзначити одну цікаву статистику, що мотивація до ефективних дій компаній у кризовий рік приносить позитивний результат», - коментує Неля Тарнавська, фахівець по франчайзингу компанії Respect. Нагадаємо, що головним напрямом діяльності компанії є оптова та роздрібна торгівля чоловічим та жіночим взуттям, сумками і аксесуарами. Перший салон взуття Respect у Києві був відкритий у серпні 2004 року, а сьогодні роздрібна мережа в Україні включає в себе 43 магазини.

ANTI LIE

Взуття компанії Respect, в першу чергу, орієнтоване на середній клас, що є безсумнівним плюсом у цей важкий час. Концепція магазинів зрозуміла, легка у сприйнятті, чітко формалізована і просто реалізується на практиці.

  «Часто у подібні періоди, компанії починають зворотний шлях, це можна назвати початком початку або повернення до істин. Існує ряд правил які варто дотримуватися завжди, але коли бізнес іде добре, то в основному всі забувають про них, тим самим розслаблюючи економічну обстановку навколо себе. Ось і в даний момент фінансової нестабільності ринків, компанії повертаються до правила №1 - скорочення витратної частини, в усіх її проявах, а далі діють, відштовхуючись від фактично досягнутого результату», - підсумовуєує Неля Тарнавська


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти