Понеділок
10.11.2014
Компанія «Палето» більше 16 років на ринку, а в цьому році почала активний розвиток по франчайзингу
 

«Палето»  представляє франчайзинговий проект мережі магазинів верхнього одягу. Компанія заснована в 1998 році, а франчайзингова програма запущена в 2014 році. Відкрито один франчайзинговий об'єкт. Майбутніх франчайзі ТМ «Палето» чекає готова система і налагоджена технологія ведення бізнесу, що перевірена часом. Термін окупності бізнесу від 8 -до 24 місяців.

Продукція орієнтована на покупців із середнім і вище середнього достатком, які стежать за модою і бажають придбати товар, звертаючи увагу на оптимальне співвідношення ціни та якості. Представлені шуби з норки, мутона та інших видів хутра, дублянки, верхній одяг із натуральної шкіри, пуховики та інший верхній одяг. Відмінність салону від інших у святковій і комфортній обстановці.

У якості підтримки франчайзі компанія надає систему навчання як самого партнера, так і його співробітників. Розроблено програми як офф-лайн (на території підприємства партнера), так і он-лайн навчання (дистанційно, протягом усього терміну співробітництва). У партнера завжди є можливість навчати щойно прийнятий на роботу персонал. Двічі на рік передбачені виїзні заходи для партнерів із залученням сторонніх тренерів та фахівців вузького профілю.

 


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти