Бізнес дозвілля у Європі та світі

Понеділок
10.11.2014
Індустрія організації відпочинку та розваг набирає обертів
 

Як з'ясувалося, відпочинок, дозвілля, розваги, як і праця, є невід'ємними складовими життєдіяльності людини в будь-який час. Завданням індустрії розваг є створення відповідних умов для повноцінного відпочинку. Закордонна статистика свідчить, що індустрія дозвілля у сучасному світі складає щорічний дохід понад 150 млрд доларів. Із року в рік ця сума зростає на 10-15% залежно від демографічних змін, технологічних інновацій, глобалізації соціально-культурних процесів. Зарубіжні вчені вважають, що саме індустрія дозвілля близька до "глобальної індустрії". Про те які перспективи цього бізнесу в Європі, розповідає Якуб Базек.

- Якуб, як розвивається у даний момент бізнес індустрії дозвілля у Європі?
-
Індустрія розваг розвивається швидкими темпами, завдяки соціальному, економічному та політичному прогресу у світі, і завдяки тому, що кількість подорожуючих істотно збільшилася за останній час.
  Сьогодні ми спостерігаємо у людей набагато більше інтересу до анімації дозвілля, аніж будь-коли раніше. Мені здається, такий попит виник через те, що туристи не хочуть самі продумувати свій відпочинок, для них стає зручнішим і затребуванішим, щоб про них подбали і показали їм, як можна розслабитися і активно провести свій відпочинок під час свят чи відпустки. В найближчі 5-10 років цей ринок буде активно розвиватися, і є ймовірність, що він стане в два рази більшим!


- Що можна сказати про специфіку даного бізнесу? З якими проблемами доводиться мати справу, які завдання вирішувати?
  -
У цьому бізнесі немає особливої специфіки. Тут потрібні хороші, позитивні та активні аніматори, з цим  ми не маємо проблем. Ми через різні інструменти пошуку знаходимо молодих людей для тренувань, навчаємо їх тому, як правильно працювати з туристами, а по закінченні навчання вручаємо сертифікат аніматора Stageman. На жаль, іноді виникає проблема з пропозиціями щодо роботи. На даний момент лише близько 20% учасників наших тренінгів використовують свої знання, починають працювати, але в майбутньому ми плануємо задіяти, принаймні 50% людей після нашого навчання.


  - Ваші поради для майбутніх франчайзі цієї галузі?
- Мої побажання майбутнім франчайзі прості: будьте винахідливі і йдіть за своєю мрією! Постійно перебуваєте в пошуку нових готелів, нових можливостей і виходів для бізнесу відпочинку та розваг, а також постійно розширюйте свій світ.

 


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності