27.10.2014

Плоди каштанового бізнесу

Чому цей незвичний продукт так зацікавив бізнесменів України?

Нам відомо, що їстівні каштани масово вирощують та продають, зокрема, у Франції, Іспанії та Італії.  Але для українців цей продукт  ще не такий відомий і близький.  Про те як розвивається «каштановий» бізнес  у нашому регіоні на відміну від інших країн світу розповідає Мар'яна Фіняк.

 Мар'яна Фіняк,  власник торгової марки Пан Каштан  Фото Мар'яни Фіняк

Мар’яна Фіняк - власник торгової марки Пан Каштан.

— Мар'яне, як розвиваеться «каштановий» франчайзинг в Україні?

— «Каштановий» бізнес є досить новим у сфері стріт-рітейлу України. Розвивається він не так стрімко, як би того хотілося, у звязку із становищем у країні та новизною продукту. Його незвичність насторожує скоріше підприємців, бо споживачі реагують жваво, цікавляться, куштують і стають постійними клієнтами.

Складнощі полягають у тому, шо їстівний каштан - продукт незвичний для загалу, і в Україні практично відсутня культура споживання. Його плюси - натуральність і поживність, коли він з 'являється у продажу - спостерігається значний ажіотаж і зацікавленість: усі намагаються спробувати.

— Яким чином можна забезпечити гарний розвиток цій новій галузі у нашій країні?

— Передусім, запезпечити розвиток можна за допомогою реклами продукту серед народу. А також завдяки великому асортименту як готової продукції, так і сировини та напівфабрикатів, які виготовляються з їстівних каштанів - в тому числі для певної лінійки закладів громадського харчування і спеціалізованих пекарень, івент-індустрії, готелів, продуктових бутіків, інтернет-магазинів.

— Який на Ваш погляд потенціал для розширення за кордоном даного бізнесу?

Звичайно, що у цікавого та унікального продукту потенціал завжди потужній. Слід зазначити, що в нас дуже великий та цікавий асортимент, і гарні, практичні та стильні торгівельні точки-паровозики - це прикраса будь-якого, зокрема, європейського міста.

На даний час цей бізнес є досить обмеженим по тривалості - це практично 2-3 місяці в кінці року, але ми пропонуємо круглорічний формат і на даний час він практично не має конкуренції як в Україні, так і за її межами. Такий формат реалізовано завдяки нашим технологіям і рецептурі, які використовуються при виготовленні готового продукту, напівфабрикату та їх зберіганні.
Перспективними для розвитку ми вважаємо країни Євросоюзу, Прибалтійські та країни СНГ.

— Цікаво, чи є перспективи вирощування українських каштанів?

— Перспективи звичайно дуже великі, їстівний каштан - це сорт горіхів, але він значно більший по розміру плоду, зокрема, від грецького горіха, який в нас поширений. Наприклад,  в Іспанії вік каштанових садів становить кілька сотень років, тобто, розвиток подібного сільсько-господарського напрямку у нас займе певний період часу - тут є певні особливості.

 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank