27.10.2014

Плоди каштанового бізнесу

Чому цей незвичний продукт так зацікавив бізнесменів України?

Нам відомо, що їстівні каштани масово вирощують та продають, зокрема, у Франції, Іспанії та Італії.  Але для українців цей продукт  ще не такий відомий і близький.  Про те як розвивається «каштановий» бізнес  у нашому регіоні на відміну від інших країн світу розповідає Мар'яна Фіняк.

 Мар'яна Фіняк,  власник торгової марки Пан Каштан  Фото Мар'яни Фіняк

Мар’яна Фіняк - власник торгової марки Пан Каштан.

— Мар'яне, як розвиваеться «каштановий» франчайзинг в Україні?

— «Каштановий» бізнес є досить новим у сфері стріт-рітейлу України. Розвивається він не так стрімко, як би того хотілося, у звязку із становищем у країні та новизною продукту. Його незвичність насторожує скоріше підприємців, бо споживачі реагують жваво, цікавляться, куштують і стають постійними клієнтами.

Складнощі полягають у тому, шо їстівний каштан - продукт незвичний для загалу, і в Україні практично відсутня культура споживання. Його плюси - натуральність і поживність, коли він з 'являється у продажу - спостерігається значний ажіотаж і зацікавленість: усі намагаються спробувати.

— Яким чином можна забезпечити гарний розвиток цій новій галузі у нашій країні?

— Передусім, запезпечити розвиток можна за допомогою реклами продукту серед народу. А також завдяки великому асортименту як готової продукції, так і сировини та напівфабрикатів, які виготовляються з їстівних каштанів - в тому числі для певної лінійки закладів громадського харчування і спеціалізованих пекарень, івент-індустрії, готелів, продуктових бутіків, інтернет-магазинів.

— Який на Ваш погляд потенціал для розширення за кордоном даного бізнесу?

Звичайно, що у цікавого та унікального продукту потенціал завжди потужній. Слід зазначити, що в нас дуже великий та цікавий асортимент, і гарні, практичні та стильні торгівельні точки-паровозики - це прикраса будь-якого, зокрема, європейського міста.

На даний час цей бізнес є досить обмеженим по тривалості - це практично 2-3 місяці в кінці року, але ми пропонуємо круглорічний формат і на даний час він практично не має конкуренції як в Україні, так і за її межами. Такий формат реалізовано завдяки нашим технологіям і рецептурі, які використовуються при виготовленні готового продукту, напівфабрикату та їх зберіганні.
Перспективними для розвитку ми вважаємо країни Євросоюзу, Прибалтійські та країни СНГ.

— Цікаво, чи є перспективи вирощування українських каштанів?

— Перспективи звичайно дуже великі, їстівний каштан - це сорт горіхів, але він значно більший по розміру плоду, зокрема, від грецького горіха, який в нас поширений. Наприклад,  в Іспанії вік каштанових садів становить кілька сотень років, тобто, розвиток подібного сільсько-господарського напрямку у нас займе певний період часу - тут є певні особливості.

 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Плоди каштанового бізнесу

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank