Вівторок
21.10.2014
У відвідувачів польської франчайзингової виставки протягом трьох днів була можливість вибрати ідеї для власного бізнесу
 

Минулого тижня у Польщі успішно пройшла вже 12-а франчайзингова виставка. Протягом трьох днів її відвідало кілька тисяч гостей - потенційних франчайзі. Франчайзери поставилися до цієї події дуже серйозно: прийняло участь близько 150 франчайзингових систем. Із представлених на виставці франчайзингових моделей більшу частину склали мережі громадського харчування, роздрібні мережі та послуги. Виставка цього року, та попередніх років показує, що відвідувачі стають все більш уважними і прискіпливішими до запропонованих концепцій, тому задають більш конкретні та глибші питання, ніж раніше, розуміючи, що мають право вимагати від франчайзера те, що він пообіцяв. 

Цього року у події XII Franchise Expo 2014 взяла участь компанія з України. Українська мережа "Експрес Стрижка" виходить на європейський ринок, починаючи свою діяльність із Польщі під ТМ Haircut Express. Компанія відкриватиме як власні, так і франчайзингові об'єкти. Керівництво "Експрес Стрижки" задоволене результатами виставки, так як у їх пропозиції було зацікавлено багато підприємців. Польські бізнесмени вважають франшизу цікавою та інноваційною, оскільки подібної бізнес-моделі в польському перукарському бізнесі до цього не було.

Це важлива подія у році, під час якої така велика кількість франчайзерів та франчайзі зустрічаються в одному місці в один час. Наступний шанс відвідати франчайзинговий захід випадає на 15-17 жовтня 2015-го року!

TONNY snack logo, TONNY snack логотип