Вівторок
21.10.2014
У відвідувачів польської франчайзингової виставки протягом трьох днів була можливість вибрати ідеї для власного бізнесу
 

Минулого тижня у Польщі успішно пройшла вже 12-а франчайзингова виставка. Протягом трьох днів її відвідало кілька тисяч гостей - потенційних франчайзі. Франчайзери поставилися до цієї події дуже серйозно: прийняло участь близько 150 франчайзингових систем. Із представлених на виставці франчайзингових моделей більшу частину склали мережі громадського харчування, роздрібні мережі та послуги. Виставка цього року, та попередніх років показує, що відвідувачі стають все більш уважними і прискіпливішими до запропонованих концепцій, тому задають більш конкретні та глибші питання, ніж раніше, розуміючи, що мають право вимагати від франчайзера те, що він пообіцяв. 

Цього року у події XII Franchise Expo 2014 взяла участь компанія з України. Українська мережа "Експрес Стрижка" виходить на європейський ринок, починаючи свою діяльність із Польщі під ТМ Haircut Express. Компанія відкриватиме як власні, так і франчайзингові об'єкти. Керівництво "Експрес Стрижки" задоволене результатами виставки, так як у їх пропозиції було зацікавлено багато підприємців. Польські бізнесмени вважають франшизу цікавою та інноваційною, оскільки подібної бізнес-моделі в польському перукарському бізнесі до цього не було.

Це важлива подія у році, під час якої така велика кількість франчайзерів та франчайзі зустрічаються в одному місці в один час. Наступний шанс відвідати франчайзинговий захід випадає на 15-17 жовтня 2015-го року!

TONNY snack logo, TONNY snack логотип 


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти