14.10.2014

Політика якості від ТМ "Віденські булочки"

Компанія працює над покращенням власного асортименту та чекає на відкриття партнерського філіалу

У зв'язку із складною геополітичною ситуацією у країні, компанія була змушена закрити об'єкти в Донецьку і Луганську, які були ефективними, а також планує припинити роботу кафе-пекарень у Криму. Через високу вартість оренди кафе-бекерай "Віденські булочки" з вулиці Червоноармійської переїде в інше місце, яке буде відомо найближчим часом. Вирішуючи всі ці непрості моменти мережа бекерай "Віденські булочки" йде вперед, розвивається і акцентує увагу на якості продукції.

Продукція Фото продукції "Віденські булочки"

Продукція "Віденські булочки" продається в більш ніж 300 торгових точках у 24 містах України. Щоб стати франчайзі компанії, необхідні інвестиції від 20.000 до 180.000 доларів.

"Було прийнято рішення скоротити асортимент нашої продукції, і працювати над покращенням її якості. Через нестабільність долару, розуміючи фінансове становище наших клієнтів, ми знизили ціну на ланчі (від 28 грн), що дозволило їм частіше заходити до нас. Також ми ввели в асортимент нові сендвічі, слойки і розробили лінійку нових європейських пирогів", - розповідає директор ТОВ «Віденські булочки», Надія Росинська.

Протягом місяця компанією планується підписання договору про співпрацю із новим франчайзі, а отже, і відкриття нового франчайзингового об'єкту, а також ведуться переговори з підприємцями Харкова та Ужгорода.

 

 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Політика якості від ТМ Віденські булочки

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank