Франшиза дитячого атракціону

Субота
04.10.2014
Поніцикли Ponytoy, як альтернатива дитячим видам транспорту
 

Франшиза Поніциклів Ponytoy - цікавий бізнес для українських підприємців із мінімальними вкладеннями.  Це прокат і оренда поніциклів Ponytoy в торгових і розважальних центрах, парках - атракціонах. Поніцикли - це безпечна механічна конячка, оснащена коліщатками і особливим шарнірно-важільним механізмом, який дозволяє прокотитися на ній і створює відчуття верхової їзди. Існують два види поніциклів - професійний і побутовий. Поніцикли Ponytoy працюють без батарейок і акумуляторів. Для підвищення інтересу дітей та батьків, до поніциклів рекомендується залучати клоунів у костюмах звірів, аквагрімерів, фотографів і співпрацювати з кафе по сусідству, де батьки можуть перекусити, поки діти катаються на Поніциклах. Також можна поєднувати прокат і продаж поніциклів.

Інвестиції у бізнес від 100 000 руб. (у переводі на грн), додаткові платежі можуть виникати при перетині обладнання через кордон, у вигляді митного збору за ввезений товар. Відзначимо, що точки прокату та продажу поніциклів успішно працюють у таких країнах, як Польща, Бельгія, Чехія та ін.
 

 


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти