Відкриття та новинки Еко-Лавки

Вівторок
23.09.2014
Компанія почала видавати газету, запустила кондитерське виробництво, відкрила нові франчайзингові магазини
 

У цьому році керівництво Еко-Лавки націлене більш на якість, аніж на збільшення кількості торгових точок, на зміцнення та ефективність усієї мережі. Незважаючи на це влітку компанія розширила свої кордони відкриттям двох філій у сонячній Одесі. Також один франчайзинговий магазин відкрився у Києві на вул. Порика. А в найближчих планах відкриття у жовтні нових об'єктів у Львові. Також вийшла у світ власна газета.

 «У газеті «Здоров'я від Еко-Лавки», яка буде виходити раз у два тижні, ми будемо подавати загальну інформацію про компанію, про систему її роботи, а також докладніше розповідати про наші продукти і цінності», - поділився директор з розвитку компанії Олександр Петренко.

Ще цього літа компанією було запущено кондитерське виробництво. Основною продукцією, якого є вівсяне печиво і шоколадне «брауні». Ця смачна і натуральна продукція вже користується попитом у клієнтів.

 Вимоги для майбутніх франчайзі залишилися такими ж: при відкритті необхідні інвестиції від 150 до 180 тис. грн., залежно від наявності приміщення, площі, обладнання; паушальний внесок 25 тис. грн.

 


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано