Четвер
18.09.2014
Мережа весільних салонів активно розвиває свою діяльність у Європі
 

Зовсім недавно відкрився новий власний салон у місті Кемніц (Німеччина). Але компанія не зупиняється на досягнутому, і зараз веде активні переговори ще з деякими європейськими клієнтами. Тому найближчим часом у Європі плануються ще нові відкриття салонів.

Також буде проведений ребрендинг торгової марки Selektion: вона стане Slanovskiy classico. І скоро очікується вихід нових колекцій Slanovskiy, Angelo Medici. А до кінця цього року у планах компанії випустити нову вечірню лінію.

ТМ Slanovskiy була заснована в 2006 році і з того часу успішно розвивається на ринку. Сьогодні під торговою маркою Slanovskiy працює більше 30 салонів весільних суконь: в Україні, Росії, Казахстані, Великобританії, Італії та Німеччини.

Щоб відкрити салон весільних суконь під ТМ Slanovskiy, необхідно володіти інвестиціями у розмірі від $40 тис. Як показав досвід, бізнес окупається протягом 1 року.

TUI