«Синій слон» подружився з Кротиком

Понеділок
22.09.2014
Чеське видавництво уклало договір про видання дитячих книг
 

Чеське видавництво «Синій слон», що спеціалізується на створенні персоналізованих книг для дітей та молоді, уклало договір про видання дитячих книг із всесвітньо відомим героєм казок Кротик.

Таким чином, всі закордонні філії «Синього слона» можуть запропонувати своїм маленьким читачам та їх батькам персоналізовані книги, в яких крім головного героя-дитини з'явиться ще й фігура Кротика, автором якої є Зденек Міллер. «Ми вважаємо величезним успіхом і дуже цінуємо те, що для наших закордонних партнерів ми отримали можливість публікувати книги із загальним улюбленцем Кротиком» - каже Марек Халфар, співзасновник видавництва «Синій слон», згадуючи і те, що завдяки цьому наступне покоління дітей за кордонами Чехії познайомиться з Кротиком.

Власником ліцензії на популярного Кротика є компанія Little Mole, на чолі якої стоїть внучка Зденека Міллера Кароліна. Мультиплікаційну фігуру Кротика люблять практично в усьому світі. Своїх шанувальників Кротик має не тільки у Німеччині, Австрії, Польщі, Угорщини та Словаччини, а й в більш далеких країнах, наприклад, у Франції, Скандинавії, Росії, Японії і навіть у Китаї.

Видавництво «Синій слон» є чеською концепцією, орієнтованою, в першу чергу, на самих маленьких читачів. Особливо для них видаються «персоналізовані книги», які написані спеціально для дітей. Це значить, що маленький читач виявляється головним героєм історії. Діти зможуть уявити собі всю казку і прожити її. З 1998 року, коли виникло видавництво, було видано понад 20 оригінальних найменувань.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності