Понеділок
01.09.2014
Ірина Верютіна розповідає про сегмент українського ринку швидкого харчування
 

За останні кілька років ринок громадського харчування зріс. На думку експертів це сталося, в основному, завдяки збільшенню відвідуваності мережевих ресторанів. Зростання у сегменті закладів швидкого обслуговування відбувається як за рахунок переходу в нього відвідувачів, які раніше обирали більш дорогі заклади, так і за рахунок тих, хто віддавав перевагу більш дешевим закладам.

— Ірино, як Ви оцінюєте на сьогоднішній момент ситуацію на ринку швидкого харчування? Які корективи внесені нинішнім часом?

Ми маємо досвід роботи у складні для нашої країни часи, на жаль, що мають властивість періодично повторюватись. Як показує досвід, ринок швидкого харчування досить стабільний у ці періоди. Співвідношення ціни та якості пропонованого товару робить фаст-фуд ще більш привабливим в очах і на смак наших клієнтів. Історично середній ціновий сегмент завжди найбільш стабільний під час економічних коливань.

— Яких правил потрібно дотримуватися, щоб плідно працювати і розвиватися у будь-який час?

Звичайно не можна стверджувати, що нинішній стан речей ніяким чином на нас не відобразився, але наша компанія, незважаючи ні на що, утримує свої позиції. Ми зафіксували вартість інвестиції на рівні минулого року і поки не плануємо їх переглядати, думаю, що у наш час - це показник. Політика компанії незмінна протягом багатьох років. Ми націлені на розвиток, охоплюємо нові території, відкриваємо для себе нові ринки. Без огляду на те, що бренд досить молодий, ми домоглися не малих успіхів і не збираємося зупинятися на досягнутому, але позначити які або перспективи зараз досить складно. Не думаю, що цей рік ознаменує себе як рік великих результатів і звершень, але проте він результативний.

— Які зміни можуть очікувати ринок?

Сподіваюся, зміни нас чекають тільки позитивні, адже у скрутні часи змушують нас мобілізувати всі сили, зростає конкуренція і боротьба за клієнта, іде природний відбір, якщо можна так сказати. Так що маю усі підстави вважати, що все буде добре.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015