Середа
03.09.2014
Літні відкриття франчайзингових офісів
 

Відкриття 25-го франчайзингового офісу «Мережі турагентств Coral Travel», яке пройшло в яскравій святковій атмосфері з усіма необхідними атрибутами відбулося у Полтаві (відеоролик з відкриття). Тепер і жителям Полтави стали доступними високі стандарти сервісу і широкий асортимент турів від «Coral Travel», туроператора з більш ніж 20-річним досвідом.

Урочистим відкриттям 30-го франчайзингового офісу «Турагентство Coral Travel» став офіс у Житомирі ТРЦ «Global UA». На честь відкриття нового офісу компанія організувала і провела веселе свято для дітей під назвою «Я малюю яскравий відпочинок!». Кожна дитина змогла намалювати свою мрію - відпочинок, про який він мріє. Були проведені конкурси, розваги, перевтілення від художника-аквагрімера, а також безліч подарунків для дітей та їх батьків.

На сьогоднішній день жителі Полтави та Житомира мають можливість бронювати широкий спектр турів по найпопулярніших і затребуваних напрямах, а також можуть вибирати ексклюзивні готелі і різноманітні варіанти відпочинку. А компанія Coral Travel має намір відкривати свої філії в інших містах.

Coral Travel - найбільший міжнародний оператор запрошує до співпраці партнерів, зацікавлених у стабільному та успішному розвитку свого бізнесу.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності