Середа
20.08.2014
Через послаблення в індійському законодавстві, Auchan має намір залишити ринок
 

Згідно спільної домовленості Auchan і франчайзингового партнера Max Hypermarket India Pvt. Ltd, підрозділ Landmark Group, закриває 12 магазинів Auchan. У серпні 2012 року Auchan підписав франчайзингову угоду з Max Hypermarkets, за яким останній отримував право розвивати під французьким брендом існуючі та потенційні гіпермаркети в Індії у контексті місцевого законодавства. А вже у вересні 2012 р уряд Індії анонсував деякі послаблення у законодавстві щодо прямих іноземних інвестицій у мультибрендовому ритейлі. Ці заходи були фрагментарні і не передбачали поліпшення для діючих за ліцензією гіпермаркетів Auchan. Протягом 2013 року компанії Auchan і Max Hypermarkets продовжили ретельно вивчати можливості спільного підприємства для сприяння в інвестиціях Auchan в Індію, що відповідало б індійському законодавству прямих інвестицій. Але незважаючи на всі спроби сторін, компанії були не в силах просунути дану ініціативу. Відповідно, обидві сторони вирішили припинити роботу 12 гіпермаркетів Max під брендом Auchan з січня 2015 року.

Слід зазначити, що після перемоги націоналістичних сил на недавніх виборах в Індії, коли уряд очолив націоналіст Наренда Моді у травні поточного року, надії багатьох рітейлерів розтанули.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано