19.08.2014

По дорозі з VAISMANN

Мережа магазинів класичного чоловічого одягу до нового сезону готова

VAISMANN шанує традиції моди і, в той же час, дає повну свободу для втілення цікавих ідей своїх партнерів. Мережа магазинів класичного чоловічого одягу почала своє існування у 1996 році в місті Аугсбург. А в Україні по франчайзингу розвивається з 2013 року, і має сім власних та один франчайзинговий об'єкт. За словами директора роздрібної мережі магазинів VAISMANN, Тетяни Литвинової, на сьогоднішній момент компанія активно готується до нового сезону. І, в магазини вже почала надходити колекція одягу сезону Осінь-Зима 2014/15 рр. Покупці мають можливість ознайомитися з новими моделями колекції. «Ми з нетерпінням чекаємо відкриття власного магазину в новому київському торгово-розважальному центрі «Проспект», що розташований недалеко від станції метро Чернігівська, - поділилася Тетяна Литвинова.

ТМ VAISMANN Фото нової колеції VAISMANN

Компанія пропонує клієнтам ефектні яскраві і стильні поєднання. Асортимент VAISMANN представлений трьома стильовими напрямками: New classic (енергійний, класичний); Sax’n (вільний, індивідуальний); i’d (креативний, зухвалий).

Щоб відкрити магазин ТМ VAISMANN за франчайзинговою схемою необхідні інвестиції у розмірі від 80 до 100 тис. доларів. При цьому роялті та будь-які інші відрахування - відсутні. Для запуску франчайзингового проекту знадобляться 2-3 місяці. Орієнтовний термін окупності проекту становить до 18 місяців, залежно від регіону, популярності торгового центру та інших факторів впливу. Так як підбір вдалого приміщення - запорука успіху магазину, то франчайзер здійснює аналіз місцевого ринку та обраних ТЦ, щоб порадити франчайзі найбільш оптимальний варіант.

ТМ VAISMANN

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank