19.08.2014

По дорозі з VAISMANN

Мережа магазинів класичного чоловічого одягу до нового сезону готова

VAISMANN шанує традиції моди і, в той же час, дає повну свободу для втілення цікавих ідей своїх партнерів. Мережа магазинів класичного чоловічого одягу почала своє існування у 1996 році в місті Аугсбург. А в Україні по франчайзингу розвивається з 2013 року, і має сім власних та один франчайзинговий об'єкт. За словами директора роздрібної мережі магазинів VAISMANN, Тетяни Литвинової, на сьогоднішній момент компанія активно готується до нового сезону. І, в магазини вже почала надходити колекція одягу сезону Осінь-Зима 2014/15 рр. Покупці мають можливість ознайомитися з новими моделями колекції. «Ми з нетерпінням чекаємо відкриття власного магазину в новому київському торгово-розважальному центрі «Проспект», що розташований недалеко від станції метро Чернігівська, - поділилася Тетяна Литвинова.

ТМ VAISMANN Фото нової колеції VAISMANN

Компанія пропонує клієнтам ефектні яскраві і стильні поєднання. Асортимент VAISMANN представлений трьома стильовими напрямками: New classic (енергійний, класичний); Sax’n (вільний, індивідуальний); i’d (креативний, зухвалий).

Щоб відкрити магазин ТМ VAISMANN за франчайзинговою схемою необхідні інвестиції у розмірі від 80 до 100 тис. доларів. При цьому роялті та будь-які інші відрахування - відсутні. Для запуску франчайзингового проекту знадобляться 2-3 місяці. Орієнтовний термін окупності проекту становить до 18 місяців, залежно від регіону, популярності торгового центру та інших факторів впливу. Так як підбір вдалого приміщення - запорука успіху магазину, то франчайзер здійснює аналіз місцевого ринку та обраних ТЦ, щоб порадити франчайзі найбільш оптимальний варіант.

ТМ VAISMANN

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
По дорозі з VAISMANN

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 281 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank