Вівторок
19.08.2014
Мережа магазинів класичного чоловічого одягу до нового сезону готова
 

VAISMANN шанує традиції моди і, в той же час, дає повну свободу для втілення цікавих ідей своїх партнерів. Мережа магазинів класичного чоловічого одягу почала своє існування у 1996 році в місті Аугсбург. А в Україні по франчайзингу розвивається з 2013 року, і має сім власних та один франчайзинговий об'єкт. За словами директора роздрібної мережі магазинів VAISMANN, Тетяни Литвинової, на сьогоднішній момент компанія активно готується до нового сезону. І, в магазини вже почала надходити колекція одягу сезону Осінь-Зима 2014/15 рр. Покупці мають можливість ознайомитися з новими моделями колекції. «Ми з нетерпінням чекаємо відкриття власного магазину в новому київському торгово-розважальному центрі «Проспект», що розташований недалеко від станції метро Чернігівська, - поділилася Тетяна Литвинова.

Щоб відкрити магазин ТМ VAISMANN за франчайзинговою схемою необхідні інвестиції у розмірі від 80 до 100 тис. доларів. При цьому роялті та будь-які інші відрахування - відсутні. Для запуску франчайзингового проекту знадобляться 2-3 місяці. Орієнтовний термін окупності проекту становить до 18 місяців, залежно від регіону, популярності торгового центру та інших факторів впливу. Так як підбір вдалого приміщення - запорука успіху магазину, то франчайзер здійснює аналіз місцевого ринку та обраних ТЦ, щоб порадити франчайзі найбільш оптимальний варіант.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти