ІНВІТРО розширює межі та можливості

Неділя
10.08.2014
Компанія відкрила нові власні офіси у кількох містах України
 

За весну та літо незалежна лабораторія ІНВІТРО розширилася: відкривши власні офіси у Дніпропетровську, Краматорську, Бердичеві та Миргороді. Скоро очікуються відкриття у Нікополі та ще два офіси у Дніпропетровську.

«Так як перед школою та дитячим садком дитині потрібно пройти медичне обстеження, то ІНВІТРО, піклуючись про своїх маленьких клієнтів, у всіх офісах на території України пропонує спеціальні умови для обстеження. Згідно акції, дітки до 14 років (включно) до 7 вересня 2014 можуть здати аналізи з 20%-ною знижкою», - ділиться менеджер по роботі з франчайзі «Незалежної лабораторії Інвітро» Ольга Тищенко. Варто додати, що розширився і прайс послуг компанії: додалися такі нові тести як генетичні дослідження. 
Що стосується майбутніх франчайзі, то залишається в силі особлива пропозиція для них - відсутність паушального внеску, і роялті з 24-го місяця - $ 1000. 

В Україні ІНВІТРО розпочала свою діяльність з 2010 року, відкривши у місті Дніпропетровську власний лабораторний комплекс ( 5-ти поверхова будівля загальною площею 1500 кв. м). Перший медичний офіс ІНВІТРО відкрив свої двері 1 грудня 2010 року. У цьому ж місяці на території України стартувала програма «Франчайзинг ІНВІТРО».


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності