ІНВІТРО розширює межі та можливості

Неділя
10.08.2014
Компанія відкрила нові власні офіси у кількох містах України
 

За весну та літо незалежна лабораторія ІНВІТРО розширилася: відкривши власні офіси у Дніпропетровську, Краматорську, Бердичеві та Миргороді. Скоро очікуються відкриття у Нікополі та ще два офіси у Дніпропетровську.

«Так як перед школою та дитячим садком дитині потрібно пройти медичне обстеження, то ІНВІТРО, піклуючись про своїх маленьких клієнтів, у всіх офісах на території України пропонує спеціальні умови для обстеження. Згідно акції, дітки до 14 років (включно) до 7 вересня 2014 можуть здати аналізи з 20%-ною знижкою», - ділиться менеджер по роботі з франчайзі «Незалежної лабораторії Інвітро» Ольга Тищенко. Варто додати, що розширився і прайс послуг компанії: додалися такі нові тести як генетичні дослідження. 
Що стосується майбутніх франчайзі, то залишається в силі особлива пропозиція для них - відсутність паушального внеску, і роялті з 24-го місяця - $ 1000. 

В Україні ІНВІТРО розпочала свою діяльність з 2010 року, відкривши у місті Дніпропетровську власний лабораторний комплекс ( 5-ти поверхова будівля загальною площею 1500 кв. м). Перший медичний офіс ІНВІТРО відкрив свої двері 1 грудня 2010 року. У цьому ж місяці на території України стартувала програма «Франчайзинг ІНВІТРО».


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти