П'ятниця
08.08.2014
Найближчим часом франчайзингову мережу Мontana поповнять нові магазини
 

Восени клієнтів торгової марки Мontana чекають нові філії у різних куточках України. Плануються відкриття фірмових магазинів за франчайзинговою схемою в таких містах, як Запоріжжя, Суми, Львів, Івано-Франківськ, а також два - у Севастополі. Тому дуже скоро жителі цих міст будуть мати можливість купувати колекції відомої німецької марки.

Незважаючи на те, що зараз дуже складний час, і купівельна спроможність багатьох компаній упала на третину по всій Україні, а світові бренди йдуть з ринку на невизначений термін, компанія Монтана продовжує йти вперед, розвиватися, і відкривати нові філії. "Мontana має стійкі продажі. Маркою продовжують цікавитися далі, і все більше. Особлива активність проявляється саме зараз, перед сезоном 2014 - 2015 рр. Підприємців цікавить саме франчайзинговий формат співпраці, хоча ми, розуміючи нинішню ситуацію в Україні, пропонуємо й простий опт у мультибренді. Так як готові співпрацювати в будь-якому зручному для наших партнерів форматі», - коментує Наталія Бублій, керівник відділу франчайзингу ТОВ "Монтана стар" в Україні.
 
Нагадаємо, що на українському ринку Мontana з лютого 2013 року. Компанія займається як оптовим продажем джинсового, повсякденного та спортивної одягу цього бренду, так і продажем франшизи.

 

 


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти