Понеділок
11.08.2014
Сьогодні ринок органічної продукції є перспективним та затребуваним
 

Органічний продукт - це, перш за все, його органічний спосіб виробництва. Тому, у сфері «органіки» центральне місце займає сільське господарство. Сьогодні виробники і підприємці зацікавлені у якості свого продукту, так як клієнт рано чи пізно визначить його натуральність. Якісний продукт призводить до все більшої кількості клієнтів, а значить і до зростання компанії. Про ринок органіки, та найголовніші аспекти, при запуску бізнесу у цій сфері, розповідає директор з розвитку компанії «Еко-Лавка» Олександр Петренко.

Олександре, як Ви оцінюєте ринок органічної продукції України на сьогоднішній день (основних гравців, перспективи)?

—  На українському ринку гравців небагато, так як сектор натуральної, органічної продукції знаходиться на початковій стадії розвитку. Це такі компанії, наприклад, як Еко-Лавка, Екород, ЕтноПродукт та ін., продукція яких сертифікована, як органічна. Ринок дуже молодий і маленький. Тому, що зарубіжні інвестори не хочуть вкладати в нього гроші через те, що на відміну від зарубіжних країн, у нашій, законодавчо органіка не регулюється і не заохочується. Тобто, якщо ти хочеш займатися органічною продукцією, то держава в цьому тобі не допомагає, більш того, ти маєш справу з бюрократією, яка заважає розвитку. На жаль, на даний момент не існує жодного закону, який допоміг би виробнику розвивати цей бізнес. Те, що сьогодні в Україні є ринок органічної продукції - виключно заслуга виробників і підприємців, які самі його і розвивають. Наскільки мені відомо, за кордоном сектор виробництва органічної продукції датується, тому якщо наша держава має намір його розвивати, то на першому етапі, хоча б перших 5 років, його потрібно датувати. Адже якраз на початковому розвитку йде налагодження усього виробництва, і земля протягом п'яти років не повинна нічим оброблятися.

— Якщо держава не допомагає, то, яким чином ринок розвивається?

— Навіть якщо немає допомоги, то це не означає, що немає бажаючих розвивати органічну галузь. Їх багато, і вони бачать у цьому напрямку величезну перспективу. Цей бізнес більш високорентабельний, ніж звичайне виробництво. Наприклад, на ті ж хімічні добрива витрачається дуже багато фінансів, а при виробництві органічної продукції вони не потрібні. Розвивати цей ринок хочеться, перш за все, з тієї причини, що Україна рано чи пізно стане тією країною, де люди будуть піклуватися про своє здоров'я. Бути здоровим - це у наш час тренд! Приємно відзначити, що сьогодні українські споживачі стали більш уважними до свого здоров'я: вони поважають себе, і прагнуть харчуватися та жити якісно. Ця тенденція народу і стимулює розвиток органічного сектора. Відповідно, органічний ринок буде розвиватися з допомогою держави або ж без неї.

— Скільки зусиль, інвестицій, знань потрібно підприємцю на початковому етапі розвитку?

— Якщо говорити безпосередньо про наш бізнес, то набагато простіше, якщо людина зовсім не має досвіду в цій сфері, тому, що не буде переносити його в наш проект. Це як нова сторінка, в якій можна написати все правильно. Майбутньому франчайзі потрібно повторити, дублювати наш досвід, і чим точніше він повторить, тим кращим буде результат його діяльності. Це 90% успіху. Звичайно ж важливо, щоб підприємець підтримував і пропагував філософію здорового способу життя. Щоб умів самоорганізувати себе, мав бажання працювати і розвиватися. У нього в усьому має бути системний підхід. Є така геніальна фраза: «Велика дисципліна - великі гроші, маленька дисципліна - маленькі гроші». Якщо людина береться за будь-яку справу, то повинна робити її краще за всіх, любити те, чим вона займається. У бізнесі є багато нюансів, підводних каменів, адже все в теорії не прорахуєш, тому важливо пробувати на практиці, вчитися, і приймати рішення на користь розвитку бізнесу. Що до інвестицій, то сьогодні для відкриття магазину натуральних продуктів необхідно володіти сумою від 150 до 180 тисяч гривень. Гроші вкладаються в обладнання, ремонт приміщення, закупівлю продуктів харчування, оформлення та отримання усіх документів та ін.


читати статті

Новий магазин "Наш Край" у Цумані /23.11.2023

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».

Два нових супермаркети SPAR /16.11.2023

Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.

Чому "Наш Край" кращий вибір для підприємців України? /20.10.2023

Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.

Обрали фіналістів проекту START SPAR /12.10.2023

Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.

Франшиза "Наш Край": чому варто обрати? /09.06.2023

Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.

найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Летнее

Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...

1 коментар
остання 15.10.2021
Rozetka йде в доставку їжі

Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...

1 коментар
остання 05.06.2021
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план

Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...

1 коментар
остання 17.12.2018
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг

Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...

1 коментар
остання 10.10.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
Эко-лавка ищет партнеров

Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...

2 коментар
остання 23.12.2014