Понеділок
11.08.2014
Сьогодні ринок органічної продукції є перспективним та затребуваним
 

Органічний продукт - це, перш за все, його органічний спосіб виробництва. Тому, у сфері «органіки» центральне місце займає сільське господарство. Сьогодні виробники і підприємці зацікавлені у якості свого продукту, так як клієнт рано чи пізно визначить його натуральність. Якісний продукт призводить до все більшої кількості клієнтів, а значить і до зростання компанії. Про ринок органіки, та найголовніші аспекти, при запуску бізнесу у цій сфері, розповідає директор з розвитку компанії «Еко-Лавка» Олександр Петренко.

Олександре, як Ви оцінюєте ринок органічної продукції України на сьогоднішній день (основних гравців, перспективи)?

—  На українському ринку гравців небагато, так як сектор натуральної, органічної продукції знаходиться на початковій стадії розвитку. Це такі компанії, наприклад, як Еко-Лавка, Екород, ЕтноПродукт та ін., продукція яких сертифікована, як органічна. Ринок дуже молодий і маленький. Тому, що зарубіжні інвестори не хочуть вкладати в нього гроші через те, що на відміну від зарубіжних країн, у нашій, законодавчо органіка не регулюється і не заохочується. Тобто, якщо ти хочеш займатися органічною продукцією, то держава в цьому тобі не допомагає, більш того, ти маєш справу з бюрократією, яка заважає розвитку. На жаль, на даний момент не існує жодного закону, який допоміг би виробнику розвивати цей бізнес. Те, що сьогодні в Україні є ринок органічної продукції - виключно заслуга виробників і підприємців, які самі його і розвивають. Наскільки мені відомо, за кордоном сектор виробництва органічної продукції датується, тому якщо наша держава має намір його розвивати, то на першому етапі, хоча б перших 5 років, його потрібно датувати. Адже якраз на початковому розвитку йде налагодження усього виробництва, і земля протягом п'яти років не повинна нічим оброблятися.

— Якщо держава не допомагає, то, яким чином ринок розвивається?

— Навіть якщо немає допомоги, то це не означає, що немає бажаючих розвивати органічну галузь. Їх багато, і вони бачать у цьому напрямку величезну перспективу. Цей бізнес більш високорентабельний, ніж звичайне виробництво. Наприклад, на ті ж хімічні добрива витрачається дуже багато фінансів, а при виробництві органічної продукції вони не потрібні. Розвивати цей ринок хочеться, перш за все, з тієї причини, що Україна рано чи пізно стане тією країною, де люди будуть піклуватися про своє здоров'я. Бути здоровим - це у наш час тренд! Приємно відзначити, що сьогодні українські споживачі стали більш уважними до свого здоров'я: вони поважають себе, і прагнуть харчуватися та жити якісно. Ця тенденція народу і стимулює розвиток органічного сектора. Відповідно, органічний ринок буде розвиватися з допомогою держави або ж без неї.

— Скільки зусиль, інвестицій, знань потрібно підприємцю на початковому етапі розвитку?

— Якщо говорити безпосередньо про наш бізнес, то набагато простіше, якщо людина зовсім не має досвіду в цій сфері, тому, що не буде переносити його в наш проект. Це як нова сторінка, в якій можна написати все правильно. Майбутньому франчайзі потрібно повторити, дублювати наш досвід, і чим точніше він повторить, тим кращим буде результат його діяльності. Це 90% успіху. Звичайно ж важливо, щоб підприємець підтримував і пропагував філософію здорового способу життя. Щоб умів самоорганізувати себе, мав бажання працювати і розвиватися. У нього в усьому має бути системний підхід. Є така геніальна фраза: «Велика дисципліна - великі гроші, маленька дисципліна - маленькі гроші». Якщо людина береться за будь-яку справу, то повинна робити її краще за всіх, любити те, чим вона займається. У бізнесі є багато нюансів, підводних каменів, адже все в теорії не прорахуєш, тому важливо пробувати на практиці, вчитися, і приймати рішення на користь розвитку бізнесу. Що до інвестицій, то сьогодні для відкриття магазину натуральних продуктів необхідно володіти сумою від 150 до 180 тисяч гривень. Гроші вкладаються в обладнання, ремонт приміщення, закупівлю продуктів харчування, оформлення та отримання усіх документів та ін.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти