04.08.2014

Міжнародна експансія Cold Stone

Компанія об’явила про свій вихід на кенійський ринок

Kahala Brands - материнська компанія Cold Stone Creamery підписала 10-ти річну угоду про продаж майстер-франшизи кенійській компанії Om Nom Nom Mauritius Ltd. (ONN Ltd.). Згідно з ним, компанія зобов'язується відкрити протягом найближчих п'яти років не менше семи торгових точок.

Продукція Cold Stone Creamery Фото з мережі інтернет

Перший магазин з’явитися у ​​Найробі вже в кінці вересня

Віце-президент з міжнародних операцій і розвитку Kahala Brands Едді Хіменес впевнений, що партнер для розвитку у Східній Африці обраний правильно, так як ONN має великий досвід роботи на кенійському ринку. Компанія більше 40-ка років веде операційну діяльність у сегменті торгівлі, готельному секторі та на ринку нерухомості. Тому в Kahala Brands сподіваються, що ONN зможе розвинути проект із продажу морозива.

Сьогодні за межами США працює понад 300 магазинів Cold Stone Creamery в 25-ти країнах світу, в тому числі у Японії, на Філіппінах, Кіпрі, у Кувейті, Катарі, Нігерії, Єгипті та Індонезії.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank