04.08.2014

Міжнародна експансія Cold Stone

Компанія об’явила про свій вихід на кенійський ринок

Kahala Brands - материнська компанія Cold Stone Creamery підписала 10-ти річну угоду про продаж майстер-франшизи кенійській компанії Om Nom Nom Mauritius Ltd. (ONN Ltd.). Згідно з ним, компанія зобов'язується відкрити протягом найближчих п'яти років не менше семи торгових точок.

Продукція Cold Stone Creamery Фото з мережі інтернет

Перший магазин з’явитися у ​​Найробі вже в кінці вересня

Віце-президент з міжнародних операцій і розвитку Kahala Brands Едді Хіменес впевнений, що партнер для розвитку у Східній Африці обраний правильно, так як ONN має великий досвід роботи на кенійському ринку. Компанія більше 40-ка років веде операційну діяльність у сегменті торгівлі, готельному секторі та на ринку нерухомості. Тому в Kahala Brands сподіваються, що ONN зможе розвинути проект із продажу морозива.

Сьогодні за межами США працює понад 300 магазинів Cold Stone Creamery в 25-ти країнах світу, в тому числі у Японії, на Філіппінах, Кіпрі, у Кувейті, Катарі, Нігерії, Єгипті та Індонезії.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Міжнародна експансія Cold Stone

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank