Магазин біля будинку: житель завжди правий!

Субота
26.07.2014
Сьогодні в Японії за франчайзинговою схемою працює понад 50 тисяч магазинів
 

У Японії затребувані так звані магазини «біля будинку». Подібний формат настільки популярний, що навіть існує приказка: "Якщо поруч є 7-Eleven, то турбуватися нема про що". На даний момент в країні працює понад 50 тис. магазинів, відкритих за системою франчайзингу, і про них можна говорити як про досягнення. Представлені всесвітньо відомі мережі Lawson, 7-Eleven, Family Marts та ін. У цих торгових точках можна придбати все: від йогурту до канцелярської скріпки, і можна також скористатися банківськими та поштовими сервісами. Франчайзери, які розвивають магазини за форматом «біля дому», замислюються над розширенням функціональних можливостей магазинів. Наприклад, вони беруть частку інтернет-майданчиків, що спеціалізуються на доставці продуктів, і  покупець по дорозі на роботу може в магазині оформити своє замовлення, а на зворотному шляху його забрати.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти