Смачна продукція торговельної марки "Наминайко", що належить ПАТ "Концерн Хлібпром" на сьогоднішній день реалізовується в більш, ніж 500 торговельних точок випікання у всіх областях України.
Влітку компанія порадувала клієнтів та партнерів: оновила свій асортиментний ряд двома новими позиціями – «Мереживо з абрикосом» та «Мереживо з чорницею». Знайомі споживачам два попередні смаки з малиною та з яблуком і корицею забезпечать новому продукту добру впізнаваність та приваблять літніми смаками. В основі виробу – листкове тісто та натуральні наповнювачі зі шматками фруктів і ягід. Так звані слойки виготовляють у вигляді напівфабрикатів. Вони передбачають випічку в торгових точках впродовж 18 хв. за температури 180°C. Доставка нової продукції здійснюється у всі регіони України.
Свій франчайзинговий шлях компанія почала у 2006 році. З ТМ "Наминайко" підприємці можуть розширити існуючий бізнес або розпочати нову справу. Для запуску бізнесу необхідно мати інвестиції в районі $ 2,5-3 тис.
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...