14.07.2014

Наминайко смакує по-новому

Влітку відбулося оновлення асортиментної лінійки продукції

Смачна продукція торговельної марки "Наминайко", що належить ПАТ "Концерн Хлібпром" на сьогоднішній день реалізовується в більш, ніж 500 торговельних точок випікання у всіх областях України.

продукція торговельної марки Фото продукції ТМ "Наминайко"

Вага «Мережива з абрикосом» – 0,08 кг, «Мережива з чорницею» – 0,75 кг.

Влітку компанія порадувала клієнтів та партнерів: оновила свій асортиментний ряд двома новими позиціями – «Мереживо з абрикосом» та «Мереживо з чорницею». Знайомі споживачам два попередні смаки з малиною та з яблуком і корицею забезпечать новому продукту добру впізнаваність та приваблять літніми смаками. В основі виробу – листкове тісто та натуральні наповнювачі зі шматками фруктів і ягід. Так звані слойки виготовляють у вигляді напівфабрикатів. Вони передбачають випічку в торгових точках впродовж 18 хв. за температури 180°C. Доставка нової продукції здійснюється у всі регіони України.

Свій франчайзинговий шлях компанія почала у 2006 році. З ТМ "Наминайко" підприємці можуть розширити існуючий бізнес або розпочати нову справу.  Для запуску бізнесу необхідно мати інвестиції в районі $ 2,5-3 тис.

 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank