14.07.2014

Наминайко смакує по-новому

Влітку відбулося оновлення асортиментної лінійки продукції

Смачна продукція торговельної марки "Наминайко", що належить ПАТ "Концерн Хлібпром" на сьогоднішній день реалізовується в більш, ніж 500 торговельних точок випікання у всіх областях України.

продукція торговельної марки Фото продукції ТМ "Наминайко"

Вага «Мережива з абрикосом» – 0,08 кг, «Мережива з чорницею» – 0,75 кг.

Влітку компанія порадувала клієнтів та партнерів: оновила свій асортиментний ряд двома новими позиціями – «Мереживо з абрикосом» та «Мереживо з чорницею». Знайомі споживачам два попередні смаки з малиною та з яблуком і корицею забезпечать новому продукту добру впізнаваність та приваблять літніми смаками. В основі виробу – листкове тісто та натуральні наповнювачі зі шматками фруктів і ягід. Так звані слойки виготовляють у вигляді напівфабрикатів. Вони передбачають випічку в торгових точках впродовж 18 хв. за температури 180°C. Доставка нової продукції здійснюється у всі регіони України.

Свій франчайзинговий шлях компанія почала у 2006 році. З ТМ "Наминайко" підприємці можуть розширити існуючий бізнес або розпочати нову справу.  Для запуску бізнесу необхідно мати інвестиції в районі $ 2,5-3 тис.

 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Наминайко смакує по-новому

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank