Четвер
10.07.2014
Цього року швейцарський бренд аксесуарів зайшов на український ринок
 

Бренд SAL Y LIMON був заснований у 2009 році в Швейцарії (м. Женева). Його концепція проста і креативна: основну частину колекції складають яскраві браслети, що мають золоте або срібне покриття, і вручну розписані емаллю найрізноманітніших кольорів. Марка популярна і розвивається по франчайзингу з 2010-го року в багатьох європейських та азіатських містах (Мілан, Цюріх, Женева, Гонконг, Амстердам, Дубай, Мюнхен, Гамбург, Флоренція, Рим, Сеул, Париж та ін.).

У 2014-му році компанія почала свій розвиток і в Україні. «Ми отримали ексклюзивне право розвитку бренду SAL Y LIMON в Україні, Грузії, країнах Центральної Азії, але головний ринок для нас, звичайно ж, - український. Протягом декількох тижнів ми отримуємо перший товар зі Швейцарії, і в серпні плануємо відкриття кількох власних бутиків у Києві. Паралельно ведеться ряд переговорів з майбутніми франчайзі», - поділився Віталій Фінько, керуючий з продажів компанії.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти