Четвер
10.07.2014
Цього року швейцарський бренд аксесуарів зайшов на український ринок
 

Бренд SAL Y LIMON був заснований у 2009 році в Швейцарії (м. Женева). Його концепція проста і креативна: основну частину колекції складають яскраві браслети, що мають золоте або срібне покриття, і вручну розписані емаллю найрізноманітніших кольорів. Марка популярна і розвивається по франчайзингу з 2010-го року в багатьох європейських та азіатських містах (Мілан, Цюріх, Женева, Гонконг, Амстердам, Дубай, Мюнхен, Гамбург, Флоренція, Рим, Сеул, Париж та ін.).

У 2014-му році компанія почала свій розвиток і в Україні. «Ми отримали ексклюзивне право розвитку бренду SAL Y LIMON в Україні, Грузії, країнах Центральної Азії, але головний ринок для нас, звичайно ж, - український. Протягом декількох тижнів ми отримуємо перший товар зі Швейцарії, і в серпні плануємо відкриття кількох власних бутиків у Києві. Паралельно ведеться ряд переговорів з майбутніми франчайзі», - поділився Віталій Фінько, керуючий з продажів компанії.