Погляд у сторону Европи

Понеділок
14.07.2014
Серед багатьох договірних моделей бізнесу, тут франчайзинг давно зарекомендував себе як ефективний бізнес-інструмент
 

Одну з передових позицій у сфері розвитку франчайзингу серед європейських країн займає Німеччина. Клаус Боде, президент німецької компанії Skinial, розповів, як справи сьогодні.

— Клаус, які тенденції франчайзингу в Європі?
— За численними пропозиціями замороженого йогурту в 2013-му році, одразу "пішли" численні концепції електронних сигарет - в 2014-му році. Подібні хвилі періодично приходять і відходять. Такий бізнес прибутковий для тих, хто приєднався до нього на піку розвитку, коли можна добре заробити. Його мінус у тому, що занадто багато створюється клонів, втрачається унікальність і цінність бренду. Відсутня USP (unique selling proposition) техніка - технологія унікальної торговельної пропозиції, яка зарекомендувала себе у Європі, як найпрогресивніша, «працююча» при продажах на висококонкурентних ринках, і при продажах складних продуктів і рішень. У цьому році в Європі досить успішно показав себе італійський концепт iRiparo (ремонт цифрової техніки). На франчайзингової виставці у Франції, стенди цієї компанії були переповнені людьми, які хотіли приєднатися до бізнесу. Також вважаю, що Skinial (безлазерное видалення татуювань в косметичній області) знаходить все більший інтерес у підприємців.

— У яких галузях франчайзинг найбільш прогресує в Європі, а в яких тільки починає розвиватися?
 — Ми бачимо, що йдуть на спад франчайзингові пропозиції щодо текстильної промисловості, так як не є дуже привабливими через високі інвестицій і тривалу окупність. Також через великі труднощі у зв'язку з орендою: часто франчайзі не можуть оплатити встановлені франчайзером умови оренди в кращих локаціях. Сьогодні чим більше франшиза доступна (вартість від € 15.000 - 50.000), тим більше підприємців зацікавлені в ній. Все більше і більше підприємців намагаються побудувати другий бізнес, як опорний. Інвестиції в нього не повинні бути занадто вагомими, і окупатися він повинен протягом декількох місяців. Я маю на увазі такі компанії, як Skinial або iRiparo.

— Які франчайзингові пропозиції будуть користуватися попитом завтра?
— На мій погляд, найбільш важливим критерієм для нових франшиз - швидка віддача від інвестицій, оскільки все більше людей не хочуть будувати свій бізнес вічність. Але бажають взяти участь у прибутковій справі протягом кількох років у прибутковій справі. На жаль, таких пропозицій не так багато, так як франчайзеру потрібно бути дуже гнучким і сильним, щоб швидко адаптуватися, оцінювати економічні тенденції на ходу, бути в змозі розвиватися на швидкості.


читати статті

Як правильно створити сайт для нового бізнесу? /03.03.2017

Про те, як вибрати IT-компанію і створити ефективний сайт, розповідає маркетинг-директор компанії Skywell Олексій Хохлов.

Біржова торгівля приносить до 500% річних /03.11.2016

Про те, чим торгівля на біржі краща бізнесу, і де їй навчатися розповів консультант з інвестицій в американські активи AFA Андрій Савенко.

Як підприємцю не стати боржником банку? /14.09.2016

Про те, як повинен вести себе бізнесмен, що не в змозі виплачувати кредит, розповів провідний юрист ЮФ Лекснавігатор Едуард Хмиров.

Чи подешевшає Туреччина для українців? /09.12.2015

Про нові напрями та вплив міжнародної ситуації на ринок туризму розповідає керівник групи розвитку франчайзингу Join UP! Костянтин Куліда.

Тенденції ринку дитячого одягу /22.05.2015

Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту

найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

популярне на форумі

Секрети успішності магазину одягу

Вот интересная статья о том, как можно открыть свой магазин нижнего белья...

3 коментар
остання 17.04.2018
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...

1 коментар
остання 02.04.2018
Секрети успішності магазину одягу

Ось інтернет магазин іспанської взуття https://elegante.com.ua/ там дуже гарне та елегантне взуття, а...

3 коментар
остання 03.01.2018
METRO: франчайзинг в Україні

Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro

5 коментар
остання 19.01.2017
METRO: франчайзинг в Україні

Хочу відкрити магазин! Підскажіть деталі по франшизі ramanyatsiuk@gmail.com Дякую

5 коментар
остання 08.12.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Обратились в клинику 22 сентября. За день до этого мой кот вдруг стал каким-то слабым, припадал на...

27 коментар
остання 26.09.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

20.05.2016 ветеринар клиники Алден-вет Татьяна Федоровна Ковченко назначила моему коту уколы. После...

27 коментар
остання 25.05.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Алден-Вет, клиника на Виноградаре у вас оставляет желать лучшего. Приехали по старой памяти в...

27 коментар
остання 04.02.2016