П'ятниця
04.07.2014
У Роттердамі відбулася презентація нової колекції весна-літо 2015
 

25 червня 2014 в Роттердамі (Голландія) пройшла презентація нової колекції GARCIA JEANS весна-літо 2015. Колекція носить назву «Little Italy» (маленька Італія), таку ж, як і назва району у Нью-Йорку, де в основному проживають вихідці з Італії.

"Саме історія цих переселенців, і те, як вони облаштовували свій побут на новій землі, надихнула дизайнерів GARCIA на створення цих колекцій. Презентація проходила на кораблі, який був круїзним судном, що курсувало між Європою і Америкою. Цей лайнер був побудований в 1959 році, а зараз пришвартований до причалу і працює як готель», - прокоментував маркетинг-менеджер компанії "Мода Трейд Україна" Юрій Процак.

Нагадаємо, що бренд GARCIA родом із Італії (1977 р.), В даний час магазини GARCIA JEANS працюють в Нідерландах, Бельгії, Люксембурзі, Німеччині, Франції, Італії, Іспанії, Португалії, Канаді, Чехії, Румунії, Греції, Кіпрі, Словаччині, Швейцарії, Болгарії, Польщі, Росії та Україні. У нашій країні бренд представляє компанія «Мода Трейд Україна». В Україні працює 5 франчайзингових магазинів GARCIA JEANS (Рівне, Харков, Ужгород та Мукачево).

 


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти