Попит рекламодавців на інтернет в Україні зростає

Субота
21.06.2014
Доходи від реклами скоротяться в друкованих ЗМІ та зовнішній рекламі, а наростити їх зможе тільки онлайн-сегмент
 

На думку аналітиків Publicis Group, рекламний ринок в доларовому еквіваленті скоротиться на 32%. "Ми рахували за курсом 11,5 грн/$. Відповідно, залежно від коливань курсу в гривні ринок впаде на 5-10%", - зазначив керівник компанії Cortex Андрій Колесник. Гірше було тільки в 2009 році, коли ринок просів на 22%. В інші роки сумарні витрати рекламодавців стабільно зростали. Наприклад, за минулий рік, за даними Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), ринок виріс на 11% - до 10,6 млрд грн. Ще шість місяців тому на 2014-й прогнозували таке ж зростання. Повідомляє ЛIГАБiзнесIнформ.

"Інтернет цього року, скоріш за все, буде єдиною категорією, що зросте", - говорить Андрій Колесник. За його словами, на збільшенні інтернет-бюджетів наполягають багато західних компаній, так як в інших країнах інтернет дає хороші результати. В Україні інтернет-реклама займає всього 7,3% ринку. У цілому по світу - 21,2%.