Попит рекламодавців на інтернет в Україні зростає

Субота
21.06.2014
Доходи від реклами скоротяться в друкованих ЗМІ та зовнішній рекламі, а наростити їх зможе тільки онлайн-сегмент
 

На думку аналітиків Publicis Group, рекламний ринок в доларовому еквіваленті скоротиться на 32%. "Ми рахували за курсом 11,5 грн/$. Відповідно, залежно від коливань курсу в гривні ринок впаде на 5-10%", - зазначив керівник компанії Cortex Андрій Колесник. Гірше було тільки в 2009 році, коли ринок просів на 22%. В інші роки сумарні витрати рекламодавців стабільно зростали. Наприклад, за минулий рік, за даними Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), ринок виріс на 11% - до 10,6 млрд грн. Ще шість місяців тому на 2014-й прогнозували таке ж зростання. Повідомляє ЛIГАБiзнесIнформ.

"Інтернет цього року, скоріш за все, буде єдиною категорією, що зросте", - говорить Андрій Колесник. За його словами, на збільшенні інтернет-бюджетів наполягають багато західних компаній, так як в інших країнах інтернет дає хороші результати. В Україні інтернет-реклама займає всього 7,3% ринку. У цілому по світу - 21,2%.

 


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти