Туризм Франчайзинг Розвиток

Понеділок
16.06.2014
Розвиток туристичної галузі на основі формування франчайзингових відносин
 

Про загальну ситуацію туристичної галузі в Україні, та про  її перспективи, а також відмінність туристичних компаній, які розвивають франчайзингові мережі, нам розповіла керівник франчайзингового департаменту Travel Professional Agency, Олена Бакало.

—  Як Ви оцінюєте попит на послуги туристичних агентств сьогодні?
—  Після спаду, викликаного відомими всім нам подіями, спостерігається однозначне відновлення динаміки туристичної галузі. Тому можна говорити про те, що обсяг ринку сьогодні (після виборів) поступово повертається на рівень минулого року: з огляду на те, що раннього бронювання в цьому році практично не було, зараз туристи стали активно надолужувати згаяне.

—  Що потрібно для подальшого розвитку туристичної галузі? Яку роль відіграє франчайзинг?
—  Що потрібно? Насамперед туристи, вірніше їх підхід до відпочинку. Підтвердження цьому - численні дослідження, що проводяться в розвинених країнах «британськими вченими», які говорять про пряму залежність продуктивності людини від її якісного відпочинку не менше двох разів на рік. Відповідно, чим частіше наші туристи відпочиватимуть, тим швидше виростуть їхні вимоги і до якості відпочинку, і до якості надаваних на туристичному ринку послуг. Поки ж, зважаючи на економічну ситуацію, а ще більше через звички економити на собі і відкладати гроші в кубушку, цей світовий тренд тільки починає розвиватися.
Другий значимий фактор розвитку - це, звичайно ж, постійне підвищення стандартів роботи з туристами. Тут, якраз і доречно говорити про франчайзинг, як про рушійну силу. Саме компанії, що розвивають франчайзингові мережі, масштабно впроваджують високі стандарти якості роботи з кінцевим споживачем для своїх франчайзі.
При цьому, природно, перший не може існувати без другого і навпаки, тобто можна говорити про те, що тут ми маємо справу з класичною дуальністю.

 —  Які прогнози Ви можете дати на цей рік?
—  Фінансовий обсяг ринку однозначно вийде на рівень 2013 року. Можна навіть прогнозувати зростання. Перший фактор, що впливає на це - зростаючий курс долара: навіть незважаючи на те, що потік туристів зменшився, загальна сума витрат на відпочинок не зміниться. Другий - звичайно ж Крим: у зв'язку із закриттям цього (прямо скажемо, невиправдано дорогого і далеко небездоганного) напрямку, багато жителів нашої країни переорієнтувалися на зарубіжний туризм. Та ж Болгарія в цьому році, я впевнена, відчує на собі весь вплив «від'єднання» півострова. І, думаю, навіть після повернення Криму, ця тенденція збережеться і українці будуть продовжувати їздити за кордон.

 

 

 

 


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію