Війна - війною, а весілля - весіллям!

Субота
14.06.2014
Європейський бренд весільних та вечірніх суконь Slanovskiy активно працює при будь-яких умовах
 

За статистичними даними у 2014 році в порівнянні з 2013-им кількість урочистих одружень впало на 25% - 30%. За даними 2ГІС, протягом травня 2014 року в Києві закрилося 26 не мережевих весільних салонів працюючих без прив'язки до будь-яких брендів. «Slanovskiy - це не просто бізнес. Це прибуткова справа, яка крім доходу, приносить задоволення у вигляді позитивних емоцій, поваги і подяки клієнтів. У фірмових весільних салонах, зокрема і в Slanovskiy, падіння продажів не спостерігалися. Більше того, незважаючи на складну політичну ситуацію, компанія в березні відкрила відразу 3 салони на території Росії (Астрахань, Сургут і Магнітогорськ), і всі вони відмінно працюють», - розповідає директор роздрібної мережі компанії Slanvskiy - Руслан Гушила. 

Для розвитку мережі компанія використовує франчайзингову схему. Компанія-франчайзер готова надати підтримку і допомогу своїм франчайзі в будь-який час. Щоб відкрити салон весільних суконь під ТМ Slanovskiy в Україні, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $ 40 тисяч. 

Варто відзначити, що патріотизм керівництва ТМ Slanovskiy, бездоганний «Віримо в Україну! Віримо в гривню »- кредо Українських салонів Slanovskiy, після невимовного зростання долара, ціни на продукцію не перераховувалися. «Ми звичайно, і раніше дивилися на Захід, але в такий екстремальний для рідної України час взялися за Європу по-дорослому. Пропозиції від європейських підприємців, які раніше не розглядалися, на даному етапі активно опрацьовуються, ведуться активні діалоги, і скоро наша компанія зможе похвалитися ще кількома фірмовими бутиками в країнах Євросоюзу», - поділився Руслан Гушила. 

Що ж, якщо у важкі часи без підтримки ніяк, то франшиза, це саме та підтримка, яка не дасть впасти Вашому бізнесу!


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти