Гарні плани для клієнтів і партнерів від «Жива»

Четвер
29.05.2014
Компанія активно займається вдосконаленням та розширенням своєї товарної пропозиції
 

Торговий дім «Жива», що пропонує одяг для жінок, з вересня минулого року запустив і продовжує розвивати новий бренд Gingier. Його позиціювання дещо відрізняється від бренду JHIVA: він створений для активної, навіть дещо агресивної  жінки віком 25 +. «На початку ми планували Gingier, як онлайн-бренд, але згодом побачили, що наші партнери-франчайзі проявляють неабиякий інтерес до нього, тому сьогодні бренд Gingier можна побачити у всіх партнерських магазинах. Він неабияк користується попитом, що нас дуже радує», - розказала Єлизавета Алфйорова, директор Торгового Дому "Жива".

На сьогоднішній день компанія розвиває дві лінійки, торгові марки JHIVA і  Gingier. «Дуже скоро наші покупці будуть приємно здивовані, бо ми готуємо вихід ще одного нового продукту. Гадаю, що в серпні його можна буде побачити в нашій мережі», - повідомила Єлизавета Алфйорова.

Нагадаємо, що компанія Торговий Дім «Жива» створена на базі виробничого підприємства з 20-ти річним досвідом роботи у швейному виробництві і з потужною виробничою базою. Має потужну матеріальну базу та сучасних креативних дизайнерів. 


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти