29.05.2014

Гарні плани для клієнтів і партнерів від «Жива»

Компанія активно займається вдосконаленням та розширенням своєї товарної пропозиції

Торговий дім «Жива», що пропонує одяг для жінок, з вересня минулого року запустив і продовжує розвивати новий бренд Gingier. Його позиціювання дещо відрізняється від бренду JHIVA: він створений для активної, навіть дещо агресивної  жінки віком 25 +. «На початку ми планували Gingier, як онлайн-бренд, але згодом побачили, що наші партнери-франчайзі проявляють неабиякий інтерес до нього, тому сьогодні бренд Gingier можна побачити у всіх партнерських магазинах. Він неабияк користується попитом, що нас дуже радує», - розказала Єлизавета Алфйорова, директор Торгового Дому "Жива".

бренд  «Жива» Фото нової колекції

Двічі на рік випускаються дві сезонні колекції класичної ділового одягу, а також одягу для відпочинку та дозвілля для жінок у віці 25 — 50 років. У кожну колекцію входить більше 150 моделей.

На сьогоднішній день компанія розвиває дві лінійки, торгові марки JHIVA і  Gingier. «Дуже скоро наші покупці будуть приємно здивовані, бо ми готуємо вихід ще одного нового продукту. Гадаю, що в серпні його можна буде побачити в нашій мережі», - повідомила Єлизавета Алфйорова.

Нагадаємо, що компанія Торговий Дім «Жива» створена на базі виробничого підприємства з 20-ти річним досвідом роботи у швейному виробництві і з потужною виробничою базою. Має потужну матеріальну базу та сучасних креативних дизайнерів. 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Гарні плани для клієнтів і партнерів від «Жива»

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1166 коментарів, 277 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank