Понеділок
19.05.2014
Компанія сподівається на співпрацю з українськими підприємцями.
 

Польська розважальна компанія Stageman - лідер організації веселого дозвілля в Європі, сподівається на швидкий успішний розвиток в Україні та Росії. Послугами, що надають аніматори Stageman, користуються туристичні агентства, готелі, корпорації та івент-агентства Європи. Навіть є клієнти і замовлення за межами континенту: в ​​Єгипті та Китаї.

Компанія постійно розширює територію покриття за рахунок залучення франчайзі з інших країн.
«Наші філії є в Польщі, Чехії, Словаччині, Австрії, Угорщині, Литві та Іспанії. Цього року ми плануємо відкрити дві нові країни. Для нас важливо знайти партнера по франчайзингу в Росії та Україні. Ми знаємо цей ринок, і впевнені в успішності бізнесу», - сказав Якуб Базек, генеральний директор Stageman Group.

На сьогоднішній день компанія домовилась про співпрацю з найбільшим грецьким агентством з мультиплікації, та публікує нову мультиплікаційну книгу. Займається організацією всіх футбольних матчів національної збірної в Польщі, і співпрацює з волейбольними командами. «Сьогодні ми створюємо нову компанію - найбільший рекрутинговий веб-сайт в області мультиплікації (www.work-and- fun.com). А ще ми переїжджаємо до нашого нового офіс у Варшаві», - з радістю поділився Якуб Базек.



Сфера, в якій працює компанія, є перспективною. Щоб отримати ліцензію ТМ STAGEMAN, необхідні інвестиції в розмірі € 3,500-5 000, а також кожен франчайзі платить роялті в розмірі 5-10% від щорічного доходу. Партнер може розраховувати на доступ до ІТ-системі, навчання, маркетингову підтримку і допомогу досвідчених фахівців.
 


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності