П'ятниця
02.05.2014
Норвезька мережа Narvesen інвестує 2 мільйони євро в розширення мережі
 

За підсумками 2013 року оборот роздрібної торгівлі мережі Narvesen склав 65,15 млн. євро. Найбільший ріст (+ 8 %) зафіксовано в продуктовій групі напоїв і закусок, а обсяг продажів кави зріс на 15 %. Такі показники досягнуто за допомогою інвестицій 1,5 млн. євро в установку нових кавових апаратів та реконструкції колишніх торгових місць.

У 2014 році мережа має намір інвестувати у власний розвиток 2 млн. євро,  збільшуючи кількість кіосків на 20 %, і впроваджуючи нову концепцію продуктів власної торгової марки при співпраці з латиськими виробниками. Крім того, продовжиться розширення асортименту - з'являться хот-доги, морозиво Rūjienas, вода Venden, сендвічі Staburadze і FF Foods.
Катрін Юдовіца, голова правління підприємства Narvesen Baltija, розповіла, що зараз люди все частіше їдять не вдома, тому в 2014 році компанія буде розвивати продуктову групу закусок і напоїв. Співпрацюючи з провідними латвійськими виробниками продовольства, компанія має намір до липня цього року запровадити новий концепт продуктів Fresh & Tasty.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності