02.05.2014

Норвезька Narvesen у Латвії

Норвезька мережа Narvesen інвестує 2 мільйони євро в розширення мережі

За підсумками 2013 року оборот роздрібної торгівлі мережі Narvesen склав 65,15 млн. євро. Найбільший ріст (+ 8 %) зафіксовано в продуктовій групі напоїв і закусок, а обсяг продажів кави зріс на 15 %. Такі показники досягнуто за допомогою інвестицій 1,5 млн. євро в установку нових кавових апаратів та реконструкції колишніх торгових місць.

мережа Narvesen Фото мережа Narvesen

Narvesen представлена ​​у Латвії франчайзі-компанією Narvesen Baltija

У 2014 році мережа має намір інвестувати у власний розвиток 2 млн. євро,  збільшуючи кількість кіосків на 20 %, і впроваджуючи нову концепцію продуктів власної торгової марки при співпраці з латиськими виробниками. Крім того, продовжиться розширення асортименту - з'являться хот-доги, морозиво Rūjienas, вода Venden, сендвічі Staburadze і FF Foods.
Катрін Юдовіца, голова правління підприємства Narvesen Baltija, розповіла, що зараз люди все частіше їдять не вдома, тому в 2014 році компанія буде розвивати продуктову групу закусок і напоїв. Співпрацюючи з провідними латвійськими виробниками продовольства, компанія має намір до липня цього року запровадити новий концепт продуктів Fresh & Tasty.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Норвезька Narvesen у Латвії

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank